Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
Tweet |
![]() | Morten Rasmussen | ![]() | Ken Schultz | ![]() | Louise Lamberth - Tekstfokus | ![]() | Martin Thorborg |
![]() | Thomas Frost |
Relaterede BoblereVi kunne desværre ikke finde nogle relaterede boblere! |
Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.
spam
Spørgsmålet er om Google vil "ødelægge emailmarkedsføring" eller om de rent faktisk vil redde den.
For baggrunden er, ud over at beskytte brugerne privatliv, at beskytte mod at spammere får verificeret, at der er tale om en aktiv emailkonto, der skal sendes endnu mere spam til. Og jeg ser spam som et væsentligt større problem for(lovlig) emailmarkedsføring, end at finde ud af hvor mange der rent faktisk læser de emails man sender ud, bliver sværere.
Thomas Frost
Sikke noget ævl. Det eneste man ikke kan tracke er åbningsraten, men man kan jo sagtens stadig have sporing på f.eks. links, så man kan se konvertering til salg og klikrater.
Email markedsføring bliver absolut ikke ødelagt, blot fordi åbningsraten ikke længere kan spores.