Amino.dk Blogs Ekspertblogs Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Ekspertblogger på Amino om professionel kommunikation.
Sorter efter:  

Flyer - et effektivt medie

Bedømmelse :
4. AUG 2010   |  13.690 VISNINGER   |  11 KOMMENTARER
En flyer er en lille reklame bestående af et enkelt ark. Hvis du bruger den rigtigt, kan den være et rigtig godt medie for dine salgsbudskaber. Hvorda n ser min flyer ud? En flyer er trykt på ét ark. Den simple flyer... Læs mere

Kunderne - måske ved de det ikke?

Bedømmelse :
2. JUL 2010   |  2.048 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Ved dine kunder, hvor dygtig du er? For nogle uger siden var jeg med til en gennemgang af en brugertilfredshedsundersøgelse i en offentlig institution. Institutionen har rigtig mange forskellige tilbud og én stærk kerneydelse... Læs mere

Om os... hvad skal vi skrive?

Bedømmelse :
2. JUN 2010   |  6.681 VISNINGER   |  15 KOMMENTARER
Mange hjemmesider har et menupunkt, der hedder "Om os", "Profil", "Firmaets navn" eller lignende. Denne underside kan være meget vigtig, fordi den afslører virksomhedens selvbillede. Derfor er det... Læs mere

Er det spam, hvis jeg...

Bedømmelse :
20. MAY 2010   |  5.094 VISNINGER   |  11 KOMMENTARER
Ja, det er det formentlig! Du har fået en genial idé, som andre bør vide noget om. Du vil gerne kontakte dem uopfordret via e-amil, fordi det er nemt, hurtigt og billigt. Men en lille djævel hvisker dig i øret... Læs mere

Salgsbrev med bedre konvertering

12. MAR 2010   |  3.625 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Jo mere præcist du kan identificere og beskrive modtageren af dit salgsbrev, des bedre konvertering. Her er et konkret eksempel, som enhver, der har drevet virksomhed i et stykke tid, vil kunne kopiere: Forleden tog jeg en tur ned... Læs mere

Din hjemmeside - mellem linjerne

6. MAR 2010   |  2.393 VISNINGER
I mit seneste indlæg " Skriv mellem linjerne " intorudcerede jeg begreberne selvbetydning og medbetydning. Tag nu et kig på din egen hjemmeside. Du har sikkert brugt god tid på at formulere og udforme din side... Læs mere

Skriv mellem linjerne

Bedømmelse :
25. FEB 2010   |  5.818 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Man kan læse mange ting "mellem linjerne" - også i din kommunikation. Men hvordan får man skrevet de helt rigtige ting - også mellem linjerne. OK - altså det kan virke lidt langhåret, men alligevel... Læs mere

Google: Salgsbrev på papir

Bedømmelse :
27. JAN 2010   |  3.224 VISNINGER   |  6 KOMMENTARER
Hvis jeg havde verdens muligvis største online reklamenetværk, ville jeg så bruge tid og porto på at sende salgsbreve? Næppe. I hvert fald ikek umiddelbart. Hvorfor får min kone så et salgsbrev... Læs mere

Glædelig julekommunikation

17. DEC 2009   |  1.366 VISNINGER   |  1 KOMMENTARER
Julen er jo en glad tid, hvor der er rig lejlighed til at sprede positive budskaber. Benyt lejligheden til at sende et julebrev til dine eksisterende kunder. Jeg sendte det vedhæftede til ca. 300 annoncører og kan konstatere... Læs mere