på Amino

Så er vi 2!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 417
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. apr 06
Indlæg ialt: 102
Spe
Fra Peak Sport
Skrevet Skrev: 02-05-2011 kl. 09:56

Fedt nok, vh Steen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 02-05-2011 kl. 10:21

Ja 2 er mere end 1. Nu er det jo saadan at Rom ikke blev bygget paa en dag. Alt har en begyndelse og det har en ny gruppe ogsaa. Med tiden haaber jeg at vi kan skabe et godt netvaerk, hvor vi kan hjaelpe hinanden. Du maa jo gerne selv gore lidt reklame for gruppen :)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 417
Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. apr 06
Indlæg ialt: 102
Spe
Fra Peak Sport
Skrevet Skrev: 02-05-2011 kl. 11:10

Jeg er helt enig! Men hvad er din plan? Skal du kun have et agentur med målmandshandsker?
Hvor skriver du iøvrigt fra?

mvh

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 502.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 16.014

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet Skrev: 02-05-2011 kl. 11:41

Lige nu starter vi op med et nyt maerke inden for maalmandshandsker. Josef Fischer har succes i andre lande, saa vi haaber at kunne opbygge et godt navn og produkt i Danmark. Jeg har selv gennem 9 aar vaeret professionel maalmand i Danmark og Island. Jeg haaber jeg kan bruge mine kontakter og skabe noget omtale. Jeg har startet ForKeepers med min bror, og med tiden vil vi udbygge med andre maalmandsprodukter. Han staar pt for alt fysisk arbejde i Danmark, da jeg bor i Sydney. Jeg vil ikke betegne os som et argentur, men mere som Josef Fischer i Danmark. Vi har meget taette kontakter til ejeren af JF og er med i selve produktionen og designet.

Vores store opgave er at faa noget omtale. Vi er ved at lave sponsoraftaler med danske maalmaend i 1 og 2 divison og i den bedste raekke paa Island. Nu arbejder vi haardt paa at finde nogen der vil saelge vores handsker, og andre produkter i deres butikker, hjemmesider mm. Men ting tager tid og der skal bruges noget energi paa det.

Lasse 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed