på Amino

Nadja Houmøller's Announcements

Vallensbæk Strand
22  Indlæg
82  Point

Nadja Houmøller finder du også her:
  • 28-08-2012
  • Få gratis markedsførings-tips – tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Ca. 15 gange om året modtager du et nyhedsbrev med tips til, hvordan du kan markedsføre din virksomhed. For hver 50. person, der tilmelder sig nyhedsbrevet, udlodder vi en gratis basis marketing-analyse inkl. 3 konkrete forbedringsforslag (værdi 2.999 kroner ex. moms).

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu for at deltage i lodtrækningen – og del gerne med venner og kollegaer, du tror kunne være interesseret: http://www.adelhou.dk/tilmeld-nyhedsbrev/

  • 06-10-2011
  • Lej dig til markedsføring-ekspertise

    Hvad enten det er grafisk design, projektledelse, opdatering af hjemmeside eller søgemaskineoptimering, så kan vi hjælpe.

    Mangler du nogle gange hjælp til at nå alle marketing aktiviteter i din virksomhed? Så kan ADELHOU tilbyde at udleje sine kompetencer på månedsbasis. Vi fastsætter et antal timer pr. måned, som dækker dine behov og budgetter, og sammen kan vi lægge en plan for, hvad du skal have udført i denne periode.

    Her er nogle eksempler på, hvad du kan få lavet:

    • Nyhedsbreve – tekst, layout, udsendelse
    • Søgemaskineoptimering – optimere webtekster samt andet indhold
    • Google Adwords – håndtering og optimering af kampagner
    • Tryksager – design af diverse tryksager leveret som trykklar fil
    • Sociale medier – håndtering af Facebook eller Twitter side
    • Webredaktør – løbende opdatering af din hjemmeside eller webshop
    Og meget andet…

    Priser pr. måned:
    10 timer – 5.000 kr. ex. moms
    20 timer – 9.000 kr. ex. moms
    30 timer – 12.000 kr. ex. moms

    Du får reelt en samarbejdspartner, der lærer din virksomhed at kende, og derfor kan arbejde hurtigere og mere effektivt over tid.

    Fordelene er mange, men her et et lille udpluk:

    • Du behøver ingen ekstra kontorplads, da vi har eget kontor
    • Ingen stor fast omkostning, som belaster jer, når ikke der ikke foreligger opgaver
    • Vi kan til enhver tid afregne på timepris, hvis der er få opgaver en måned
    • Omvendt, så kan aftalen dog let udvides til flere timer, hvis en større opgave skal løses

    Kontakt os for at høre mere om dette.

  • 24-06-2011
  • Målret dine Adwords kampagner efter folks interesser

    Første gang, Google nævnte noget om interessebaseret annoncering, var tilbage i 2009. I mellemtiden har de kørt beta tests på det, men nu har alle mulighed for at udnytte dette koncept i deres Adwords annoncering i forbindelse med displaynetværk-annoncering.

    Som annoncør kan du selv vælge hvilke interesser, folk skal have, for at dine annoncer vises. Interesserne er baseret på de data, Google har opsamlet om brugeren via deres søgninger på Google. I forbindelse med denne dataindsamling er der dog den udfordring, at folk selv kan styre hvilke interesser, de gerne vil have Google bruger. Det kan alle nemlig selv justere via denne side: http://www.google.com/ads/preferences

    Men Google’s nye mulighed for Behavioural Targeting giver dog stadig annoncører nye muligheder for at målrette deres Adwords kampagner langt bedre – og ikke mindst mere specifikt – hvormed de potentielt kan reducere deres annoncerings-omkostninger.

RSS