på Amino

Vejen til nye kunder er belagt med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 45
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. aug 07
Indlæg ialt: 11
tj060375
Skrevet Skrev: 02-04-2009 kl. 11:26

Ja, hvordan får man nye kunder i sin virksomhed i disse tider?

Mange mennesker snakker finanskrise og andet grimt. Men det kan sagtens lade sig gøre at vokse i vores branchei disse tider. Der er mange virksomheder der er igennem en proces hvor alt i virksomheden blir endevendt, herunder også rengøringen.

Min erfaring lige pt er, at det er forholdsvis nemt at komme ind på kunden, og i øjeblikket handler det faktisk ikke så meget om at presse prisen i bund, men tilbyde noget stabilitet og en fandens god service!

Der vil altid være kunder der går efter pris, men jeg har f.eks. lige overtaget en kunde der var gået efter prisen, og som lossede det pågældende firma ud efter en uge! Nu går de også efter servicen.....

En af de veje jeg bruger til at skaffe nye kunder er belagt med netværk.....

Der findes flere forskellige erhvervsnetværk, som på hver sin unikke måde har et koncept der gør vejen kortere til beslutningstagerne. Jeg har selv været medlem af det netværk der hedder BNI, hvilket for mig har været en sand guldgrube. Og jeg kan kun anbefale at man undersøger markedet for disse netværk, evt. en tur på google?. De fleste af dem kan man besøge en gang eller to, uden omkostninger, og dermed se om modellen er rigtig for en.

God vind alle sammen, og held og lykke i erhvervslivet derude!

Husk, at man kan enten gå inden døre når det stormer, eller man kan bygge vindmøller......

• Amino Karma for indlæg: 6
Amino-karma 2.036
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. nov 07
Indlæg ialt: 476
jacobfrom
Skrevet Skrev: 04-04-2009 kl. 05:05

Tak for historien, altid godt med nogle af de psoitive af slagsen.

Og godt at du vidergiver erfaringer

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.395
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. maj 10
Indlæg ialt: 350
Tonny Broløs
Fra Ulvenes Polering
Skrevet Skrev: 06-11-2010 kl. 21:54

godt indlæg

Amino-karma 100
Fra Århus v
Tilmeldt 27. apr 11
Indlæg ialt: 27
Arash Saberi // Baam Clean
Skrevet Skrev: 05-05-2011 kl. 12:15

Godt indllæg. Intet er umuligt, så længe man yder god service, og giver gode tilbud :)

Vh Arash Saberi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed