på Amino

Samarbejde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 9
Fra Vilbrand
Tilmeldt 27. dec 08
Indlæg ialt: 2
Bo
Skrevet Skrev: 06-01-2009 kl. 11:59

Er der evt nogen som er interesseret i et samarbejde?

Vi er et lille rengøringsfirma på midtsjælland.

Skriv endelig og lad os få noget god debat om emnet !

 

 

 

Amino-karma 607
Fra Lynge
Tilmeldt 17. nov 07
Indlæg ialt: 143
Jannie H, JH Service
Fra JH Service
Skrevet Skrev: 23-01-2009 kl. 23:42

Hej  Bo

Vi er også et lille rengøringsfirma, som er i nordsjælland.

du kan gå på vores website: www.jh-service.com

så kan det da være vi kan løse nogle ting sammen

Med venlig hilsen

Jannie H

 

 

 

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 133
Tilmeldt 18. feb 09
Indlæg ialt: 47
Star-Service
Skrevet Skrev: 08-03-2009 kl. 15:36

Vi er med på et samarbejde. i holder til inde i stor kbh. vi kan eventuel mødes, da vi alle enten er ny startet eller er mindre firmaer. har et par idè som jeg har tænkt på længe men ville lige vente til at der kommer noget freeback på dette indlæg.........

Star-service.dk

60 88 44 88

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.395
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. maj 10
Indlæg ialt: 350
Tonny Broløs
Fra Ulvenes Polering
Skrevet Skrev: 06-11-2010 kl. 22:07

Er der stadig nogen der kunne have lyst til et forretnings møde

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 607
Fra Lynge
Tilmeldt 17. nov 07
Indlæg ialt: 143
Jannie H, JH Service
Fra JH Service
Skrevet Skrev: 07-11-2010 kl. 00:34

Hej Tonny,

Det kunne være en rigtig god ide - den vil jeg gerne være med på.

Mvh Jannie

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 2.036
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. nov 07
Indlæg ialt: 476
jacobfrom
Skrevet Skrev: 22-02-2011 kl. 14:54

Jeg har længe haft en ide om et samarbejde.

Ide: Starte et frivilligt, landsdækkende, samarbejde mellem rengøringsselskaber.

Geografi: Ét selskab i hver by/område så ingen intern konkurrence. (under opstart dog størrer områder)

Indkøb: Indkøb fortages selvstændigt men fordelagtige rabat ordninger burde kunne opnåes.

Pris: 500-1000 pr selskab om året(pt er vi 42 her i gruppen = 21000/42000 kr) som udenlukkende skal gå til administration og promotion. altså et non profit samarbejde.

Professionel hjemmeside laves og optimeres til salg.

Er der nogen der kunne være interesseret i noget ligende?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.691
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. apr 07
Indlæg ialt: 282
JesperMoeller
Fra J. Møller
Skrevet Skrev: 29-04-2011 kl. 21:25

Trenden i Danmark på Facility Service området er stærk stigende - flere og flere virksomheder vælger at outsource flere og flere ydelser inden for facilityområdet; herudner rengøring, kantinedrift, supportløsninger som callcenteropgaver og receptionsarbejde, postomdeling mv. Trenden går dog også mod, at flere og flere vælger at lade deres services ordne af en aktør, der kan tage samtlige opgaver under en fold, således at der spares resourcer på administration af flere leverandører

Outsourcing i den offentlige sektor udvikler sig også heftigt frem, med bl.a. et nyt forslag, der påtvinger offentlige institutioner at sende deres service i udbud samt muligheden for, at det offentlige system sender flere og flere af deres ydelser ud til private leverandører.

Ikke alene i Danmark, men også resten af Europa er en større tendens inden for outsourcing kommet, hvor branchen har omsætningsrekorder år for år og vækstrater på 15- 25 % procent årligt. Jeg vil gerne have, at os mindre leverandører kan være med i denne udvikling og ønsker at drage nogle samarbejdspartenere med i et projekt, da servicebranchen i de kommende år vil opleve en massiv vækst og være blandt højvækstbrancer. Blandt andet på grund af krisen, som har fået virksomheder - store som små - til at fokusere på det gode ved at outsource frem for at gøre det selv. 

Jeg ønsker derfor at påstarte en nyt serviceselskab -  eller servicekonsodium, da vi som et hold, kan skabe et stærk firma.

Min idé er grundlæggende at skabe en sammenslutning af 20 leverandører, spredt rundt i landet. En sammenslutning af leverandører fra rengørings, ejendomsservice og vagtservicebranchen, som kan tegne et fælles firma. Hver leverandør henlægger således 50.000 kr til kapital i et A/S med en kapital på 1.000.000 kr. Kapitalen skal formidle sælgere og ledelse, samt øvrig drift i selskabet. Jeg er netop ved at udforme seriøst konceptmateriale og budgetter, men vil gerne høre om der er interesse for ideen.

Omvendt investere du kun 50.000 for at have flere sælgere til at varetage dine interessere.

Dit eget firma er så underleverandør for konsodiumet med en fast rabatpris. Dit eget firma og konsodiumet tjerne derved begge penge. En ægte win -win. Desuden vil vi kunne veksle refferencer og allerede fra start stå som en stærk spiller. Ideen skal udvikle sig til en landsdækkende storaktør på hele servicemarkedet - og senere international.

Jeg søger seriøse henvendelser fra branchefolk i rengøring, ejendomsservice, vinduespolering og vagtvirksomhed fra København, Århus, Aalborg, Herning, Ikast, Aabenraa, Odense, Trekantsområdet og Slagelse. Er hensyn til konkurrence vil kun en leverandør i hvert branche i hvert område have interesse.

Enkelte krav er, at du omsætter for minimum 1 mio. og er underlagt en overenskomst med enten Dansk Industri eller 3F.

Vi forventer seriøse henvendelser.  Spørgsmål og andre henvendelser sker gerne på jm@abella.dk eller 28 89 23 45.

Jeg har selv stor branchekendskab med job fra bla. ISS, har egen serviceselskab, så glæder mig meget til feedback:)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 100
Fra Århus v
Tilmeldt 27. apr 11
Indlæg ialt: 27
Arash Saberi // Baam Clean
Skrevet Skrev: 05-05-2011 kl. 12:20

Hey Bo Jeg har et rengørings firma i Århus. Men jeg interesseret i at komme

til København til nogle møder osv. Det ville gavne os alle meget!

Vh Arash Saberi

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed