på Amino

Præsentation af bruger - Mette Enøe - Glaspatch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 143
Fra Haslev
Tilmeldt 21. dec 08
Indlæg ialt: 35
Mette Enøe
Fra Glaspatch - Kunstmosai...
Skrevet Skrev: 25-12-2008 kl. 17:07

Da jeg er helt ny her vil jeg lige præsentere mig selv:

I kender måske ikke kunstformen Glaspatch endnu, det er min egen kunstform hvor der arbejdes mest i glas, men kombineres med utallige andre materialer. Billederne som kan hænges på væg eller i vindue bliver meget levende og delvist trnsperente . Teknikken er udviklet af mig i 2003 og videreudviklet efterfølgende på mange måder, - således at værkerne idag er meg unikke og 3-dimentionelle med mange indbyggede underfundige symboler.

Jeg ved endnu ikke helt hvad denne gruppe kan give, men flere indbyrdes relationer skader ikke :)

Så vidt jeg kan se er gruppen også ret ny.

                                       Glad glashilsen    Mette Enøe

www.glaspatch.dk

Amino-karma 2.336
Fra Høng
Tilmeldt 5. dec 05
Indlæg ialt: 1.004
Mogens Jørgensen
Skrevet Skrev: 26-12-2008 kl. 06:52

Hej Mette

Tak for dit indlæg.

Interessant at høre om ting, som man ikke kender til.

Var inde på din hjemmeside, der er noget for enhver smag og meget farvesteålende endda.

For mit eget vedkommende driver jeg hosting og webdesign firma.

Vores primære fokus er på erhvervsdrivende, som starter op med hjemmeside, da man ofte drukner i tekniske termer som ingen forstår en pind af og det kunden i realiteten skulle have var en hjemmeside/webshop og ikke 20 sider forklaring på hvordan det fungerer under motoren.

Kortsagt et transportmiddel til at komme frem på internettet med.

Derudover har jeg forsøgt mig ud i en lokal byportal, hvor mit fokus er at skabe en elektronisk vejviser, men hvor man udnytter de ting der ligger i at kan kombinere en vejviser med info om den lokale virksomhed/forening :

http://www.hoeng.dk/

Venlig Hilsen

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

 

Amino-karma 10.749
Fra Tølløse
Tilmeldt 8. jun 07
Indlæg ialt: 795
SusanneK.nu
Fra SusanneK.nu
Skrevet Skrev: 09-01-2009 kl. 09:38

Hej Mette

Velkommen til. Det var en imponerende samling kunst du har udført, meget smukt og helt unikt. Bestemt en gaveidé jeg vil have in mente.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed