på Amino

Velkommen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 520
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. okt 05
Indlæg ialt: 234
Finn
Skrevet Skrev: 22-12-2008 kl. 21:22

Velkommen til gruppen for iværksættere og erhvervsaktive i Silkeborg og omegn. Jeg har længe tænkt, at det ville være interessant at danne en netværksgruppe for os i dette område. Lad os hjælpe hinanden og nye iværksættere, som ønsker at starte op i vores område.

Håber på mange aktive medlemmer i denne gruppe.

Hilsen

Finn

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 22
Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. dec 08
Indlæg ialt: 7
Ole Jensen Labyrinthia
Skrevet Skrev: 23-12-2008 kl. 14:01

Hej Finn

Tak for velkomsten

Jeg ved, der er mange iværksættere på Silkeborg-egnen, som finder glæde ved egen virksomhed frem for at være løn-modtagere. Mange beskæftiger sig med anderledes og kreative ting, og det er jo bare herligt og en meget stor styrke ved vores område, synes jeg.

Jeg vil gerne være med i gruppen og hjælpe så godt jeg kan - og også gerne modtage hjælp, selvfølgelig Big Smile

Med venlig hilsen

Ole Jensen Labyrinthia

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 520
Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. okt 05
Indlæg ialt: 234
Finn
Skrevet Skrev: 23-12-2008 kl. 15:53

Hej Ole og alle i andre, som har fundet frem til gruppen. Dejligt med så hurtig respons. Jeg vil gøre mit til, at gruppen bliver aktiv for medlemmerne.

Rigtig god jul

Finn

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 891
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 239
Jan Klindt
Skrevet Skrev: 06-01-2009 kl. 09:41

Hej Finn (og andre),

Håber jul og nytår er vel overstået.

Jeg vil gerne tilbyde min hjælp, til alle som har bruge for sparring omkring transport (nationalt og internationalt).
Kan fanges på tlf. 24200585 og e-mail jan@alpi.dk.

Vh. Jan

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 14
Tilmeldt 18. jun 08
Indlæg ialt: 4
jimmy173
Skrevet Skrev: 17-01-2009 kl. 18:07

Ja men takker for initiativet og velkomsten.

Desværre ser det ikke ud til der er megen aktivitet her.

Kort intro af mig - 41 år selvstændig i 20 indenfor lidt blandet interessante brancher primær handel og investering.

Generelt kan jeg vel være til hjælp for med-aminoer inden for detail, engros, markedsføring, ejendomme, invest og finansiering.

Er dog i Beijing det meste af februar så har du en leverandør eller kontakt du ikke selv har mulighed for at kigge forbi kan jeg evt. tilbyde a være stedfortræder.

Med ønske om god vind i sejlene til jer alle i 09

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed