på Amino

Mangler lagerplads i silkeborg. Evt. et fælles lager?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 1.958
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. jan 07
Indlæg ialt: 461
Birkelund
Skrevet Skrev: 31-01-2012 kl. 17:27

Hej Allesammen

Jeg står i den situation at jeg har en webshop, hvor jeg har lejet mig ind til lagerplads hos et lille firma i Viborg. Jeg ønsker dog at få flyttet lageret til Silkeborg hvor jeg bor. Dette vil gøre det meget nemmere for mig lige at "svinge" forbi lageret for selv at ordne nogle små opgaver, frem for at skulle bruge mindst lige så lang tid på at skrive forklarende mails til lageret, for derefter at betale for arbejdstiden.

Jeg søger derfor en af 2 muligheder.

Enten en lign. aftale med en firma i silkeborg. Nemlig at leje mig ind på noget af deres ubrugte lagerplads, og så står de for at pakke de daglie ordre, og sende dem.

Eller

Finde andre iværksætter der ligeledes mangler lagerplads, og så gå sammen om at leje en mindre bygning. Dette vil selvfølgelig kræve at der er en af os der ønsker at flytte kontor ud til lageret, og så dermed arbejder derfra, og kan hjælpe med at sende pakke for de andre. (Mod betaling selvfølgelig)


Så jeg håber nu at du ligeledes står og mangler noget lagerplads, eller har en virksomhed som har lidt overskydende plads som i godt vil udnytte noget bedre.

Alle input modtages med kyshånd

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.958
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. jan 07
Indlæg ialt: 461
Birkelund
Skrevet Skrev: 07-02-2012 kl. 18:22

Ingen der har lyst til at byde ind meget noget?

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed