på Amino

Hej Hej

Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 05-04-2011 kl. 22:03

Som medlem nr 2 i denne gruppe vil jeg jo bare lige hilse på Smile  Så er der da ét indlæg -mon ikke der så kommer flere til.

Venlig hilsen Jannie

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 183
Fra Kolding
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 57
www.provipal.dk
Skrevet Skrev: 06-04-2011 kl. 12:48

verdensklasse, så er vi da et lille fællesskab:-)

håber der kommer lidt flere til fællesskabet i den kommende tid...

 

har du været på amino i lang tid?

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 06-04-2011 kl. 12:54

Ja-ha.... du så jo så alene ud herinde ;)

Jeg husker knapt hvornår jeg meldte mig på Amino. Måske et års tid siden eller sådan noget.  -har haft mit eget lille firma bestående af mig i ca 1½ år. (Telemarketing)

Hvad med dig?

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 183
Fra Kolding
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 57
www.provipal.dk
Skrevet Skrev: 06-04-2011 kl. 13:07

det var godt du lige kunne joine mig, så jeg ikke er helt selv:-)

tror jeg har været på amino lidt over 1 år. Det er lidt forskelligt hvor meget tid jeg har tid til at være herinde. Men jeg prøver at komme herind hver dag:-)

Jeg ville gerne prøve at stable et lille lokal netværk på benene, og det kræver at man gir noget selv, før man kan forvente at få noget ud af det selv.....

Jeg er medejer af et fima som sælger/køber paller. Brugte EUR-paller er vores hovedprodukt,  ellers køber nye engangspaller fra de baltiske lande, som kører direkte til vores kunder. www.provipal.dk

Fedt du også er selvstændig. går det godt? Hvad beskæftigere du dig mest med i dit telemarketing firma?

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 06-04-2011 kl. 13:59

Samme her, man er jo nødt til at følge lidt med ;) Aviserne får jeg ikke læst, men sker der noget vildt er jeg sikker på der nok skal være en tråd om det herinde.

Og ja, netværk er altid en god ting, især for dem der er rigtig gode til at bruge det, men jeg synes måske at nogle af de etablerede af slagsen kan være en smule stift. Jeg mener jeg synes ikke det er nemt at finde tid i kalenderen til at mødes hver tirsdag kl 7-9 fx. Tænker, det må da kunne lade sig gøre at lave et eller andet på et tidspunkt hvor almindelige mennesker med børn der skal afleveres mv også har mulighed for at være med.

Jeg kender ikke meget til din branche vil jeg gerne indrømmme. Jeg har dog hørt om Danpal (det skal jeg jo næsten når min adresse hedder 6580 vamdrup hehe) men det er vist ikke helt det samme når det kommer til stykket -synes de har bildt mig ind at de producerer paller -ja jeg har da mødebooket dem engang imellem.

Hvorlænge har i eksisteret? Jeg gik og bildte mig ind at jeg var stødt på de fleste lokale virksomheder gennem tiden -men snydt kan man da altid blive;)

Jamen det går egentlig okay. Jeg har da kunnet leve af det siden jeg startede... det var egentlig lidt af en tilfældighed. Jeg blev træt af min chef og sagde op, og tja... så ringede den første gamle kollega om jeg ikke lige kunne hjælpe med noget mødebooking og sådan kom flere til. Ret stille og roligt -jeg har ikke nogen vilde ambitioner, skal bare leve af det og ha det sjovt med det.  Det er stadig mest salgs/præsentationsmøder jeg ringer rundt og sætter op, men laver også andet når jeg falder over opgaverne til det... Men kort og godt, så går det hele på at jeg hjælper virksomheder med at få kontakt til deres potentielle kunder ;) Så du siger bare til høhø

 

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 183
Fra Kolding
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 57
www.provipal.dk
Skrevet Skrev: 07-04-2011 kl. 08:32

Jeg er selv bonusfar til en 7 årig knægt, så kender godt lidt tid at kræver lidt tid/struktur. Men de glæder der følger med er jo det hele værd:-) hvor stor er din familie?

Dan-Pal er en af de største palle handler i DK. De producerer selv deres paller, plus de har afdelinger på både Jylland og Sjælland. Vi er langt fra lige så store som dem, men det har vi heller ikke ambitioner om. Vi har det lidt ligesom dig, vi skal have vores løn, også er vi tilfredse med et lille overskud:-)

Vi har eksisteret et par år, så vi er forholdvis nye på markedet. Men det går faktisk rigtig godt:-)

Indtil videre har vi selv siddet og ringet rundt til mulige kunder, vi er meget opmærksom på at holde udgifterne nede... Men det kunne da godt være man skulle prøve at få hjælp til at mødebooke, men det er ikke lige noget vi har snakket om herude.

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 07-04-2011 kl. 10:01

Jamen jeg er udstyrret med 3 drenge (10, 7 0g 2 år) og så har min mand et par store piger fra tidligere, der dog ikke er hjemmeboende mere...    Så den er vist pænt stor, smil. Så jeg har da heldigvis den luxus ikke selv at skulle ud af døren om morgenen -og er hjemme når de kommer fra skole osv. Det gør da bare verden lidt nemmereSmile

Så jeg synes bare det er lidt svært med hensyn til de netværk der allerede findes. Har du forresten prøvet nogle af de arrangementer der er i kolding erhvervsråd? Jeg har ikke, men det kunne da være interessant at vide om de er noget bevendt...

Kender godt den med at holde udgifterne nede -det er på mange måder et must. Især som forholdsvis ny. Og folk står jo i kø for at fortælle os hvad vi har brug for og bare MÅ have... Jaja jeg ved da godt jeg ikke er en bønne bedre når jeg sidder og ringer rundt....  Og mit objektive svar på om i skal bruge telemarketing på nogen måde, vil være at kan I selv og har i ressourcerne til det, så GØR det selv. Det var bare ment lidt i sjov da jeg skrev det...

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 647
Fra Kolding
Tilmeldt 26. mar 10
Indlæg ialt: 151
Kerstin Kollatz Mogensen
Fra kk-text
Skrevet Skrev: 17-11-2011 kl. 20:37

Hej med jer

Det var dejligt at løbe ind i en Kolding-gruppe herinde.

Så vil jeg også lige præsentere mig selv:

Jeg arbejder som oversætter til tysk og har haft mit eget firma i lidt over 1 år efter jeg har oversat igennem flere år på hobbyplan.

Min aktivitet herinde har indtil videre været lidt svingende, men det kunne måske være dejligt at stable et netværk op i det virkelige liv, Som Jannie allerede skriver, er det måske lidt svært at presse et kl 7-netværksmøde ind i dagen, når man har børn der skal afleveres (har nemlig selv en søn på 2 år).

Hilsen

Kerstin

  • Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 1.552
Fra kolding
Tilmeldt 11. jun 10
Indlæg ialt: 356
jannie N
Fra Jannie Nielsen
Skrevet Skrev: 17-11-2011 kl. 20:42

hej hej Kerstin.. og her sad jeg lige og tænkte at jeg skulle sende dig et link så der kunne komme lidt aktivitet herind -men du kom først..

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 183
Fra Kolding
Tilmeldt 1. feb 10
Indlæg ialt: 57
www.provipal.dk
Skrevet Skrev: 21-11-2011 kl. 13:47

Hej hej Kerstin

Velkommen til:-) dejligt at få et medlem mere.. Vi er jo ikke den største gruppe endnu:-) men det kan være der stille og roligt kommer flere til:-)

vh

leif

  • Amino Karma for indlæg: 4
Side 1 ud af 2 (12 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed