på Amino

dårlige erfaringer med de gule sider ??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 5
Fra Ikast
Tilmeldt 10. feb 09
Indlæg ialt: 4
Freddie Jensen
Skrevet Skrev: 11-02-2009 kl. 15:38

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej alle sammen

Ville lige høre om der er andre end mig der har dårlige erfaringer med de gule sider?

MIN HISTORIE:

jeg havde startet mit tømrerfirma i Midtjylland og var gået i gang med at servicere kunder.

Efter lidt tid kunne jeg godt bruge lidt flere kunder, og kontaktede "hvilket senere skulle vise jeg at være en stor fejl" DE GULE SIDER.

Fik besøg af en flink og seriøs sælger fra silkeborg. han tilbød mig en god annonceplads samt en masse søgeord, visninger på flere postnumre, billede annonce og gode ting???  og han kunne lige slå 3000kr. Af den normale pris. Så han kunne lave det hele til mig for ca. 12.000 og det forsikrede han mig om, at jeg nemt kunne tjene ind ved alle de henvendelser jeg ville få på annoncen. JEG VAR SOLGT!!

Jeg ville ha sådan en annonce. Her er det så jeg bliver fanget. Jeg vælger at skrive under på en KØBSAFTALE. og aftaler med sælgeren at jeg vil få et udkast af annonce, søgeord og grafik. inden de ville køre annoncen på DEGULESIDER.DK. Han tager af sted. og jeg føler jeg har gjort en god handel?

ca. 14 dage senere får jeg en regning på annoncen. Det undrer mig lidt at jeg får en regning og ikke et udkast af min annonce. Jeg går ind på siden og søger lidt på tømrer der hvor den skulle være. Jeg  finder ikke noget. Søger så på mit firma navn. der dukker så en annonce op det hele er forkert område, søgeord annonce tekst, og fandme ja endda mit fag. De havde lavet det hele som om jeg var et murer firma i stedet for tømrer!!!!

Jeg tager kontakt til de gule sider og de siger at de vil kigge på sagen. Ca. en måned senere får jeg et rykkerbrev med renter på min annonce.  Jeg kontakter igen DE GULE SIDER og fortæller at jeg ikke har interesse i at betale i det det hele er forkert. De siger igen at de vil kigge på sagen. Der går igen lidt tid, og jeg får endnu et rykkebrev med flere renter uden at de har ændret spor. Jeg bliver så tvær og kontakter dem og siger at jeg ikke vil ha nogen annonce hos dem da jeg synes de er dybt uprofessionelle. Siger så at de vil tage annoncen af. Det viser sig så at det ikke sker. jeg beder så om opsigelse endnu en gang, og siger jeg vil have en opsigelses bekræftelse. Den får jeg så en uges tid efter. Jeg tror så at det hele er over.

Der går noget tid jeg får så pludselig en dag en indkaldelse til retten om at jeg nu skylder DE GULE SIDER. ca.15000kr. Jeg kontakter så en advokat og får at vide at jeg står meget ringe i det jeg var dum nok til at skrive under på en købsaftale. og jeg føler mig nu for alvor SNYDT!!

Jeg står så nu tilbage med en gæld på" efter diverse tillæg og renter" på ca. 17000 kr. er nød til at bide i det sure æble og betale, for ingenting. der er ikke kommet en eneste orde ind gennem DE GULE SIDER!!

Jeg er interesseret i at høre om der er andre der har haft dårlige oplevelser med DE GULE SIDER??? da jeg er begyndt at samle dem sammen så man kan udgive dem og hjælpe andre fra at komme i lignende situation...

MANGE TAK. TØMRERN

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed