på Amino

AB Gruppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.589
Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet Skrev: 23-02-2009 kl. 23:13

Så blev jeg igen ringet op af AB gruppen, vist nok ca. ½ år siden sidste gang.

Endnu engang ville de sælge en mulighed for at få opgaver fra deres portaler som er andelsportal.dk og ejerportal.dk.

Men som sidste gang så er deres portaler ikke lige imponerende, nogenlunde lige så fejlfyldte og outdatet som sidste gang, det er deres besøgtal dog også, de har faktisk mindre indgående link på deres portal end jeg har på min private hjemmeside...

Og ca. 1/9 indgående links på deres portal i forhold til jeg har på min spillemaskine portal.
Og jeg er da ingen SEO haj overhovedet.

Så bliver du kontaktet af dem, så overvej det lige en ekstra gang inden du siger ja, for tror ikke du får noget som helst ud af de 8440,- + moms de vil have for adgang til opgaver året ud.

Ellers tjek lige dem på nettet først.

AB Gruppen står bla. for disse sider.

Andelsportal.dk
Ejerportal.dk
3byggetilbud.dk

Nogen der har erfaringer med dem, så vil jeg da gerne høre dem...
Kan jo være jeg tager fejl.

Amino-karma 1.324
Fra næstved
Tilmeldt 21. jun 08
Indlæg ialt: 363
astroman
Fra sensolin gulvmontering
Skrevet Skrev: 29-06-2009 kl. 18:40

ja det har jeg meldte mig til for et halvt siden som nu er udløbet for den ene af dem 3´byggetilbud, de anden udløber senere. og det gør de så .

det har ikke været en succes, men det regnede jeg faktisk også med, har prøvet de fleste af dem

kan dog sige det er AB der klart har givet mest arbejde, dog desvære kun tilbudgivning, for som med alle de andre er det personer der keder sig der opretter disse forespørgelser,

men 2 opgaver er det da blevet til. ud af 20 -25 stk, der er og bliver ikke pengene værd

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Koludabyg
Skrevet Skrev: 21-10-2009 kl. 21:25

Har nogenlunde samme erfaringer, har fået til sendt 13 forespørgsler, og kun 1 blev til arbejde.
3-4 stykker af dem var totalt useriøse, da der intet respons kom fra "kunden", så blev ikke engang til et møde.

Så kan også kun sige det ingen succes har været, ligesom de fleste andre portaler er det mest spild af tid og penge desværre.

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 11.285
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Koludabyg
Skrevet Skrev: 26-01-2010 kl. 20:54

Nogen der faktisk har gode erfaringer med portal som disse her ?

Personligt har jeg ikke den store tillid til disse mere, og må erkende at med jeg hellere levere uden nu.

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 696
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. dec 07
Indlæg ialt: 198
Såervipå
Skrevet Skrev: 26-01-2010 kl. 21:18

Jeg må sige at 9 ud af 10 af mine kunder syntes ikke det er pengene værd, for ikke så længe siden hade jeg et møde med en som fik "rabat " på ca. 20.000 på en byggeportal så hun skulle "kun" give 7 8.000,- så det var jo billigt..!

Sælger undskyldte at han skulle have så hurtigt svar, så der ved presser han hende, hun spørger så hvorfor han ikke har haft ringet noget før, hvorpå han siger at der har været et dødsfald i hans famillie, hun har ikke mulighed for at betale alle penge på en gang, så han går lige ind til chefen, og hun får lidt længere kredit.

Er det bare mig eller har i hørt denne sang før?

Jeg er faktisk lige nu ved at lave min egen lille database i Excel ark, hvor underleverandør kan blive skrevet op til jobs. Men jeg ved ikke helt om der er et marked for det, og jeg vil ikke have et dårligt ry, derfor bliver det i første omgang ikke lagt på nettet, men køre på den gammelDaws måde i regneark!

Men det vil prisen også afspejle, jeg regner med at jeg skal have ca. 400,- i opstartsomkostninger og 1.200,- pr år eller 150 pr mdr. Men kommer den på nettet kommer det jo hurtigt til at koste både 3 og 4.000,- pr år.

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed