på Amino

Smykker der skiller sig ud fra mængden i kommision

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 19-05-2009 kl. 10:24

Se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/p/59663/363341.aspx#363341

Her er en oplagt mulighed for at komme i gang med noget B2B salg. Og jeg tror på ideen og manden bag. Torsdag i sidste uge, samme dag som jeg havde svaret på indlægget her, havde Keld Johansen og jeg møde. Det var et super godt møde, positivt og berigende. Jeg stod nemlig overfor en mand med visioner og klare planer og ikke mindst et menneske som viste oprigtig interesse for mine smykker – specielt dem der er krøllede og virkelig skiller sig ud fra mængden, dem som er mit kendetegn og dermed også dem jeg har lagt og lægger mit hjerteblod i.

Jeg har tænkt meget over det med at lægge smykker i kommission, da jeg har prøvet det en gang før for ca. 16 år siden. Det var ikke nogen succes, da butikken pludselig var lukket og havde solgt mine smykker videre til en anden butik og GLEMTE at afregne med mig og ejeren var derefter som sunket i jorden.

Derfor har jeg selvfølgelig også haft mine betænkeligheder, men jeg har besluttet mig for at jeg må viderer og det kan jeg komme her. Keld og jeg har lavet en aftale om at jeg kan få lov til at tjekke hans bankforbindelse og det har jeg selvfølgelig tænkt mig at gøre.

Og når alt kommer til alt, så er det vel ikke værre at lægge i kommission end at levere med betalingsbetingelser. Jeg har tænkt mig at der også skal være betalingsbetingelser her. Betal minimum ½ af første portion leverede smykker inden næste portion leveres. På den måde har jeg også lidt styr på tingene.

Nå men for at gøre en lang historie kort, så tror jeg på ideen og glæder mig til at høre nyt. Men er jeg virkelig den eneste her fra Amino der skal være med?

Varme sommerhilsner til dig og dine kære
Pia Krondal :o)

  • Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 1.674
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. feb 07
Indlæg ialt: 405
Krondal
Skrevet Skrev: 19-05-2009 kl. 10:26
  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed