på Amino

produkt til projektuge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 4
Tilmeldt 13. jan 14
Indlæg ialt: 1
Thomas Olsen
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 09:07

Hej jeg ville lige spørge om der var nogle her inde, der kunne komme med en ide til hvad jeg kunne lave som produkt, jeg har om iværksætter.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 3
Fra Sydfrankrig/ lidt i Hornbæk
Tilmeldt 24. apr 09
Indlæg ialt: 2
Poul Andersen
Skrevet Skrev: 13-01-2014 kl. 16:29

Jeg har en stor idé, som nu teknologisk er gennemførlig, men hvor alle hidtidige forsøg er strandet på grund af et forkert koncept. Det drejer sig om en ekspansiv udnyttelse af gratis overkapacitet på mange områder. Mit forslag skal være at opstarte lokalt (i Danmark) med tomme sæder til fri persontransport. Grebet rigtigt an kan det blive et koncept på størrelse med Google og med samme dominans. Alt i programmet er gratis, men kun for et udsøgt og ekspansivt klientel, der følger og overholder alle spillereglerne.

Kærnen i projektet er 1) et løbende auktionssystem med GPS-overvågede transportmuligheder. 2) et hertil hørende banksystem med optjeningskonti over gratis tilbudsgivning, 3) en hertil hørende adgang for kontohaver til at mangfoldiggøre sin optjening ved gaveydelser til andre personer, der p.t. har større behov for fri transport, og som er tillidsvækkende nok til, at giveren tør satse hele sin bonusoptjening på personen og dennes ordentlige og foreskrevne opførsel.

Det er alt. Jeg har længe gennemtænkt og fundet svar på næsten alle mulig indvendinger. Er der nogen der kan se lyset i ideen?  Ideen kan udvides til alle former for løbende aktuel overkapacitet uden at ødelægge den bagvedliggende og primære forretningsfunktion i sektoren. Alt fra uudnyttet containerkapacitet i den globale containertransport, tomme flysæder hos luftfartselskaberne og frie sæder i den private flysektor. Men husk, der er aldrig penge involveret i selve hovedspillet, og det er kun et nyttigt spil for og mellem lige brødre. Det er en mulighed for hjælp mellem brødre, der spildes i dag.

For udviklerne er der til gengæld en verdensberømmelse i vente og pæne supplerende indtægtsmuligheder, når man har nået den kritiske masse. Herefter er konkurrence udefra næsten udelukket, da man sidder på den kritiske masse.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed