på Amino

10 dage uden en idé ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 61
Tilmeldt 2. jul 13
Indlæg ialt: 13
Claus weywadt
Skrevet Skrev: 27-07-2013 kl. 11:28

Jeg meldte mig ind den 17. juli , forventede at kunne hjælpe en eller flere med at udvikle ideér.

I det der ofte er langt fra ide til handling ;-)

Min egen idé er at stifte et aktieselskab , sammen med en eller flere og leje eller købe en erhvervsejendom i Frederiksværk.

Ejendommen indeholder ca. 300 m2 lager og 300 m2 kontor , og ligger et par hundrede meter fra en togstation. (husleje 300.000 pr. år)

Formål :

Drive lagerhotel for internetvirksomheder , disse betaler for at have varerne liggende på lager, for at vi pakker dem og sender dem. ( lejeindtægt ved fuld udlejning 1.440.000)

Drive revisionsfirma / juridisk hjælp , både for de virksomheder der er kunder på lagerhotellet og deres netværk , men også lave incassoopgaver og hjælpe nye kunder med dårlig økonomi.

Drive callcenter

Drive Jobcenter

Drive egne webshops

Drive kursus for iværksættere , herunder rådgivning og tilbud om partnerskab

Ovennævnte er naturligvis den korte version ;-

Håber på lidt liv i denne loge, efter 10 dage..

Mvh.

Claus  

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 13
Fra Vejle
Tilmeldt 8. nov 15
Indlæg ialt: 8
Jacob
Skrevet Skrev: 08-11-2015 kl. 21:28

Hej Claus,

Har lige meldt mig ind og er også lidt forundret over at der ikke er flere indlæg i denne kategori. Måske fordi mange ikke har fuld tillid til at en god ide ikke bliver stjålet hvis den luftes "offentligt".

Uanset hvad kunne jeg ikke lade være medlige at kommentere på dit indlæg. Synes du har en frisk tilgang til at du har et "tomt lokale" og gerne vil i gang med noget. Lyder dog på mig som om du ikke har et rigtigt koncept udover at du gerne vil i gang med noget. Det skal ikke opfattes som kritik, jeg beundrer meget personer som kan se et blankt stykke papir (eller et tomt lokale) og så semasser af muligheder.

Som person er jeg delvis som dette, men er nok mere den ”lav en plan og følg den” type og det er netop derfor jeg synes at dette forum kunne være så spændende.

Ville være meget interesseret i at høre om du har fået taget lokalerne i brug?

Jacob

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed