Problemet er det link til fakturaen som er i e-mailen. Fakturaen er engelsk på Dinero når man laver den og sender den ud (På nær land, det er altid dansk ligegyldigt valgte sprog). Men fakturaen er dansk når den vises i kundens browser, men dog engelsk hvis de vælger at downloade den som PDF (Hvilket jeg tror de færreste gør). Det ville være rart at få fikset, så jeg ikke modtager e-mails fra kunder der fortæller mig at jeg har skrevet deres land forkert, og jeg endelig må huske at stave det rigtigt næste gang. Træls at blive fremstillet i uprofessionelt lys på grund a ufuldkommen oversættelse.Men på den lyse side så skulle det jo være snildt at rette :)Så altså: Oversæt lande til engelsk i fakturaen, og sørg for at fakturaen vises på engelsk når den vises direkte i browseren.
Martillo: Problemet er det link til fakturaen som er i e-mailen. Fakturaen er engelsk på Dinero når man laver den og sender den ud (På nær land, det er altid dansk ligegyldigt valgte sprog). Men fakturaen er dansk når den vises i kundens browser, men dog engelsk hvis de vælger at downloade den som PDF (Hvilket jeg tror de færreste gør). Det ville være rart at få fikset, så jeg ikke modtager e-mails fra kunder der fortæller mig at jeg har skrevet deres land forkert, og jeg endelig må huske at stave det rigtigt næste gang. Træls at blive fremstillet i uprofessionelt lys på grund a ufuldkommen oversættelse.Men på den lyse side så skulle det jo være snildt at rette :)Så altså: Oversæt lande til engelsk i fakturaen, og sørg for at fakturaen vises på engelsk når den vises direkte i browseren.
Hej Martillo.
Tusind tak for din besked - jeg sender det strakt videre til vores programmør :)
De bedste hilsner
Rasmus