på Amino

Fejl i PDF ved udskrivning af afktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 183
Tilmeldt 15. jan 13
Indlæg ialt: 46
Hornbek
Fra Joras
Skrevet Skrev: 01-09-2014 kl. 09:12

Hej

Opdagede her til morgen, hvor jeg lavede nogle fakturaer, og bl.a. skulle udskrive en på printer. Fakturaen skulle sendes til kunde der ikke har en mail adresse.

Ved udskriften opdagede jeg at teksten i bunden af faktuaren falder sammen, således at teksten med betalingsbetingelser/kontooplysninger går ned og står oven i mine adresse oplysninger.

Fejlen optræder både på skærmen og på papir.

Det er faktisk næsten umuligt at se teksterne, idet disse bliver meget knidret når de står oven i hinanden.

Med venlig hilsen

John

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 183
Tilmeldt 15. jan 13
Hornbek
Fra Joras
Skrevet Skrev: 02-09-2014 kl. 18:15

Er der slet ikke nogen der ser denne debat mere?

Hilsen

John

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 101
Tilmeldt 1. apr 11
Indlæg ialt: 21
Jonas Dohlmann
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 04-09-2014 kl. 11:07

Hej Hornbek

Jeg mener, at jeg gav dig svar på dit spørgsmåi Supporten, men nu svarer jeg også lige her, hvis der nu er nogle andre, der kan have samme problem :-)

Som fakturaindstillingerne er sat op nu, kan der opstå problemer i udskriftlayoutet og PDF'en, hvis man går ind og laver ændringer under Betalingsbetingelser. Vi er dog i øjeblikket ved at lave nogle forbedringer på dette område, så det i højere grad kan skæddersyes :-) Allerede nu kan man gå ind under Indstillinger -> Fakturaindstillinger -> Sprog. Her kan man justere de forskellige oplysninger på fakturaen.

Så vidt jeg husker opstod dit konkrete problem, da du gerne ville indføje IBAN og SWIFT på faktura.

Vi har lavet en kort guide til, hvordan man opsætter dette, som kan ses nedenfor:

https://dinero.dk/support/iban-swift-pa-faktura/

Håber det kan bruges :-)

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 183
Tilmeldt 15. jan 13
Hornbek
Fra Joras
Skrevet Skrev: 11-09-2014 kl. 15:15

Hej Jonas

Beklager at det fremstår som jeg har spurgt endnu en gang, men sagen er at indlæggede her på debatten var oprettet FØR jeg fik svar på min mail til supporten.

Jeg er glad for jeres svar og hjælp med at ændre de tre aktuelle fakturaer og tror tror at teksterne nu er rettet til så det hele står ok.

Hilsen

John

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed