Hej
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg i Dinero skal bogføre betaling af en faktura som er sendt i 2012 men først blevet betalt i 2013.
Regner med at jeg skal lave et finansbilag men ved ikke hvordan og hvorledes med konto og modkonto?
Håber der er nogen som kan hjælpe
Mvh.
Jesper
Vivid: Hej Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg i Dinero skal bogføre betaling af en faktura som er sendt i 2012 men først blevet betalt i 2013. Regner med at jeg skal lave et finansbilag men ved ikke hvordan og hvorledes med konto og modkonto? Håber der er nogen som kan hjælpe Mvh. Jesper
Hej Jesper.
Vælg det gamle regnskabsår og registrerer betalingen på den rigtige dato (nyt år)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus
Tak for dit svar.
Jeg har dog et andet problem her da jeg ikke brugte Dinero i 2012, da al bogføring kørte igennem min revisor på dette tidspunkt. For at jeg kan registrerer betalingerne skal jeg så oprettet 2012 som nyt regnskabsår og bogføre de pågældende fakturaer, eller er der en smartere måde at registrere betalingerne på?
Vivid: Hej Rasmus Tak for dit svar. Jeg har dog et andet problem her da jeg ikke brugte Dinero i 2012, da al bogføring kørte igennem min revisor på dette tidspunkt. For at jeg kan registrerer betalingerne skal jeg så oprettet 2012 som nyt regnskabsår og bogføre de pågældende fakturaer, eller er der en smartere måde at registrere betalingerne på? Mvh. Jesper
Se denne guide
https://dinero.dk/support/guides/handtering-af-debitorer-fra-det-gamle-system/