Hej.
Jeg har betalt nogle ting med eget kort og så overført pengene til egen konti,
jeg går ud fra jeg skal oprette et "nyt finansbilag" og derpå tilføje linie for hver bilag jeg har købt for.
min spørgsmål er nu om jeg skal sætte - ud for hver linie/beløb uden modkonto for at det går op, da jeg jo har brugt modkonto i selve overførslen.
Hmmmm mon det lyder forståeligt :-)
Mvh. Martin
www.maler-martin.dk
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Martin Christoffersen: Hej. Jeg har betalt nogle ting med eget kort og så overført pengene til egen konti, jeg går ud fra jeg skal oprette et "nyt finansbilag" og derpå tilføje linie for hver bilag jeg har købt for. min spørgsmål er nu om jeg skal sætte - ud for hver linie/beløb uden modkonto for at det går op, da jeg jo har brugt modkonto i selve overførslen. Hmmmm mon det lyder forståeligt :-) Mvh. Martin www.maler-martin.dk
Hej Martin.
Jeg ville gøre således :
Bogføre hvert bilag og bruge mellemregningen som modkonto.
Når jeg så har lavet en overførsel til mig selv (går ud fra du har en enkeltmandsvirksomhed) - ville jeg gøre som på nedenstående video :
De bedste hilsner
Rasmus
Super, jeg har brugt mellemregningen som modkonto i hver linie. og så slutter jeg af med en linie hvor jeg hæver på mellemkonto og min bank som modkonto, er det korrekt forstået.
Martin Christoffersen: Super, jeg har brugt mellemregningen som modkonto i hver linie. og så slutter jeg af med en linie hvor jeg hæver på mellemkonto og min bank som modkonto, er det korrekt forstået.
Præcis :)