Hej
Jeg oplever nogle ret irriterende ting i Dinero.
Når jeg lige har sendt en faktura afsted kan der selvfølgelig ses Udsendelse=1, samt dato for udsendelse.
Her det seneste stykke tid har mine fakturaer vist 0 i udsendelser og ingen dato. Det gælder både betalte og forfaldene. Det er ret irriterende da man bliver i tvivl om, om man nu også har husket at sende fakturaen.
Jeg har tjekket ved et par af mine kunder og de har fint modtaget mail med faktura.
Læste et indlæg hvor der var en der oplevede noget af det samme.
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/forum/t/221521.aspx
VhKim
Kim Thorninger Laustrup: Hej Jeg oplever nogle ret irriterende ting i Dinero. Når jeg lige har sendt en faktura afsted kan der selvfølgelig ses Udsendelse=1, samt dato for udsendelse. Her det seneste stykke tid har mine fakturaer vist 0 i udsendelser og ingen dato. Det gælder både betalte og forfaldene. Det er ret irriterende da man bliver i tvivl om, om man nu også har husket at sende fakturaen. Jeg har tjekket ved et par af mine kunder og de har fint modtaget mail med faktura. Læste et indlæg hvor der var en der oplevede noget af det samme. http://www.amino.dk/groups/dinero_project/forum/t/221521.aspx VhKim
Hej Kim.
Det kan ske at en enkelt brugeres åbning ikke registreres (hvis de sidder på en æld gammel computer).
Så det ville undre mig hvis du har oplevet dette.
Men du kan sende link til dine fakturaer, hvor du mener der er et problem på support@dinero.dk - så skal jeg følge op :)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus
Tak for svar.
Måske et dumt spørgsmål, men hvordan laver jeg et helt almindelig link til mine fakturaer uden at sende dem?
Hvis jeg kopiere url'en når jeg er inde under min faktura kræver det jo login at se den.
Vh
Kim
Kim Thorninger Laustrup: Hej Rasmus Tak for svar. Måske et dumt spørgsmål, men hvordan laver jeg et helt almindelig link til mine fakturaer uden at sende dem? Hvis jeg kopiere url'en når jeg er inde under min faktura kræver det jo login at se den. Vh Kim
Det er faktisk ikke muligt.
Alternativt send den til dig selv og kopiere derfor.
Lægger det dog på ønskelisten :)