på Amino

Ingen svar fra support

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 20
Tilmeldt 18. sep 13
Indlæg ialt: 5
psp01
Skrevet Skrev: 25-03-2014 kl. 16:44

Hej

Har nogen herinde erfaringer med supporten hos Dinero? Har skrevet til support for en dags tid siden - og igen i dag - men hører intet - udover en auto-reply fra Zendesk?

Vi hjælper en kunde, som gennem flere dage ikke har kunnet benytte systemet pga. en fejl - og det ikke er muligt hverken for kunden eller os at komme i kontakt med Dinero på nogen måde.

Den fejl kunden oplever svarer 100% til en fejl en anden kunde har meldt ind for 5 dage siden (regnskabsåret 2014 er pludselig afsluttet - uden at kunden har gjort noget aktivt. Hvilket medfører at det ikke er muligt at fakturere i systemet m.m.). Det er selvsagt rimeligt kritisk - ikke mindst når kunden har meget specifikke deadlinies for fakturering, som SKAL overholdes.

Måske er der et generelt problem i softwaren - og måske er det derfor der ikke kommer svar fra Dinero?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 25-03-2014 kl. 17:01

psp01:

Hej

Har nogen herinde erfaringer med supporten hos Dinero? Har skrevet til support for en dags tid siden - og igen i dag - men hører intet - udover en auto-reply fra Zendesk?

Vi hjælper en kunde, som gennem flere dage ikke har kunnet benytte systemet pga. en fejl - og det ikke er muligt hverken for kunden eller os at komme i kontakt med Dinero på nogen måde.

Den fejl kunden oplever svarer 100% til en fejl en anden kunde har meldt ind for 5 dage siden (regnskabsåret 2014 er pludselig afsluttet - uden at kunden har gjort noget aktivt. Hvilket medfører at det ikke er muligt at fakturere i systemet m.m.). Det er selvsagt rimeligt kritisk - ikke mindst når kunden har meget specifikke deadlinies for fakturering, som SKAL overholdes.

Måske er der et generelt problem i softwaren - og måske er det derfor der ikke kommer svar fra Dinero?

Hej Hej.

Vi svarer normalt virkelig hurtigt og har lige tjekket casen du omtaler.

Umiddelbart kan jeg ikke finde en case for 5 dage siden. Det kan være vi har sendt svar og den er havnet i SPAM - det må du meget gerne tjekke.

Angående din svar følger jeg op i morgen tidlig :)

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 20
Tilmeldt 18. sep 13
Indlæg ialt: 5
psp01
Skrevet Skrev: 25-03-2014 kl. 17:15

Hej igen

Casen jeg omtaler er en tråd omhandlende samme problematik med pludselig afsluttet regnskabsår (oprettet af Niklas den 20/3 kl. 8.44).

Vi kontaktede support@dinero.dk i går kl. 17.14 - og igen i dag - og havde blot regnet med svar i løbet af i dag.

Jeg ser frem til at høre fra jer i morgen.

Mvh Peder

Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 25-03-2014 kl. 18:43

psp01:

Hej igen

Casen jeg omtaler er en tråd omhandlende samme problematik med pludselig afsluttet regnskabsår (oprettet af Niklas den 20/3 kl. 8.44).

Vi kontaktede support@dinero.dk // */ // ]]> i går kl. 17.14 - og igen i dag - og havde blot regnet med svar i løbet af i dag.

Jeg ser frem til at høre fra jer i morgen.

Mvh Peder

Hej Peder.

Har svaret dig på supporten, men her er svaret til andre :

---

Jeg kunne ikke lade være med lige at tjekke din sag - da vi normalt svare samme dag.
Der har bare været en menneskelig fejl her, det beklager jeg :)

Fejlen skyldes at i har oprettet regnskabsåret 2015 og 2016.
Vi har låst så du ikke kan have for mange åbne regnskaber.
Vi skal kunne håndtere primo posterne.

1. Slet 2016 (evt 2015 også) ved :
indstillinger (tandhjul) -> regnskabsår -> find 2016 -> mere -> slet

2. Opdatere siden (tryk f5)

3. Tryk fortryd indtastning på regnskabsåret 2014.

Så er du igang igen :)
  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed