Hej
Har nogen herinde erfaringer med supporten hos Dinero? Har skrevet til support for en dags tid siden - og igen i dag - men hører intet - udover en auto-reply fra Zendesk?
Vi hjælper en kunde, som gennem flere dage ikke har kunnet benytte systemet pga. en fejl - og det ikke er muligt hverken for kunden eller os at komme i kontakt med Dinero på nogen måde.
Den fejl kunden oplever svarer 100% til en fejl en anden kunde har meldt ind for 5 dage siden (regnskabsåret 2014 er pludselig afsluttet - uden at kunden har gjort noget aktivt. Hvilket medfører at det ikke er muligt at fakturere i systemet m.m.). Det er selvsagt rimeligt kritisk - ikke mindst når kunden har meget specifikke deadlinies for fakturering, som SKAL overholdes.
Måske er der et generelt problem i softwaren - og måske er det derfor der ikke kommer svar fra Dinero?
psp01: Hej Har nogen herinde erfaringer med supporten hos Dinero? Har skrevet til support for en dags tid siden - og igen i dag - men hører intet - udover en auto-reply fra Zendesk? Vi hjælper en kunde, som gennem flere dage ikke har kunnet benytte systemet pga. en fejl - og det ikke er muligt hverken for kunden eller os at komme i kontakt med Dinero på nogen måde. Den fejl kunden oplever svarer 100% til en fejl en anden kunde har meldt ind for 5 dage siden (regnskabsåret 2014 er pludselig afsluttet - uden at kunden har gjort noget aktivt. Hvilket medfører at det ikke er muligt at fakturere i systemet m.m.). Det er selvsagt rimeligt kritisk - ikke mindst når kunden har meget specifikke deadlinies for fakturering, som SKAL overholdes. Måske er der et generelt problem i softwaren - og måske er det derfor der ikke kommer svar fra Dinero?
Hej Hej.
Vi svarer normalt virkelig hurtigt og har lige tjekket casen du omtaler.
Umiddelbart kan jeg ikke finde en case for 5 dage siden. Det kan være vi har sendt svar og den er havnet i SPAM - det må du meget gerne tjekke.
Angående din svar følger jeg op i morgen tidlig :)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej igen
Casen jeg omtaler er en tråd omhandlende samme problematik med pludselig afsluttet regnskabsår (oprettet af Niklas den 20/3 kl. 8.44).
Vi kontaktede support@dinero.dk i går kl. 17.14 - og igen i dag - og havde blot regnet med svar i løbet af i dag.
Jeg ser frem til at høre fra jer i morgen.
Mvh Peder
psp01: Hej igen Casen jeg omtaler er en tråd omhandlende samme problematik med pludselig afsluttet regnskabsår (oprettet af Niklas den 20/3 kl. 8.44). Vi kontaktede support@dinero.dk // */ // ]]> i går kl. 17.14 - og igen i dag - og havde blot regnet med svar i løbet af i dag. Jeg ser frem til at høre fra jer i morgen. Mvh Peder
Vi kontaktede support@dinero.dk // */ // ]]> i går kl. 17.14 - og igen i dag - og havde blot regnet med svar i løbet af i dag.
Hej Peder.
Har svaret dig på supporten, men her er svaret til andre :
---