Hejsa
Jeg kan ikke foretage nogle ændringer i mit regnskabssår for 2014, da det er afsluttet. Jeg er helt sikker på, at jeg ikke selv har afsluttet det, selvom man tænker, hvem har så? Men jeg har indtil videre haft super godt styr på Dinero, og så lige pludselig kan jeg ikke registrere en betaling.
Er det muligt at opnå et regnskab igen, eller gøre et eller andet ved det?
Mvh Niklas
Niklas Andersen - NikWEB.dk: Hejsa Jeg kan ikke foretage nogle ændringer i mit regnskabssår for 2014, da det er afsluttet. Jeg er helt sikker på, at jeg ikke selv har afsluttet det, selvom man tænker, hvem har så? Men jeg har indtil videre haft super godt styr på Dinero, og så lige pludselig kan jeg ikke registrere en betaling. Er det muligt at opnå et regnskab igen, eller gøre et eller andet ved det? Mvh Niklas
Hej Niklas.
Prøv at sende mig nedenstående på support@dinero.dk og jeg skal kigge på det :)
1. Link til denne tråd
2. Link til forsiden af dinero hvor du er logget ind (dinero.dk/xxx/blabla)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus
Det er hermed gjort, tak for dit svar!
Vi har samme problem som Niklas. Regnskabsåret 2014 er pludseligt afsluttet uden at vi har foretaget os noget, hvilket medfører, at vi ikke kan fakturere.
Vi har skrevet til supporten - også med brugernummer, men har intet hørt - og er rimeligt i panik over ikke at kunne fakturere ting, der skal ud inden en deadline.
Har I fundet en løsning?
Mvh Peder
psp01: Hej Rasmus Vi har samme problem som Niklas. Regnskabsåret 2014 er pludseligt afsluttet uden at vi har foretaget os noget, hvilket medfører, at vi ikke kan fakturere. Vi har skrevet til supporten - også med brugernummer, men har intet hørt - og er rimeligt i panik over ikke at kunne fakturere ting, der skal ud inden en deadline. Har I fundet en løsning? Mvh Peder
Hej Peder.
Din case er afsluttet i supporten :)