Når jeg forsøger at bogføre min kasse kladde siger Dinero at Bilagsnumrene allerede findes.
Jeg har gemt min kassekladde tidligere men ikke bogført og har i mellemtiden oprette og bogført et par finansbilag under et andet faneblad. jeg kan godt se at de allere bogførte par bilag og min gemte kladde har ens numre i de første 5 bilag. er det derfor at den siger at det hele er forkert og skal jeg så bare manuelt gå ind og rette alle og fortsætte fra hvor de bogførte bilag er kommet til?
Morten B: Når jeg forsøger at bogføre min kasse kladde siger Dinero at Bilagsnumrene allerede findes. Jeg har gemt min kassekladde tidligere men ikke bogført og har i mellemtiden oprette og bogført et par finansbilag under et andet faneblad. jeg kan godt se at de allere bogførte par bilag og min gemte kladde har ens numre i de første 5 bilag. er det derfor at den siger at det hele er forkert og skal jeg så bare manuelt gå ind og rette alle og fortsætte fra hvor de bogførte bilag er kommet til?
Hej Morten.
Det er korrekt. Har du lavet en kladde i kassekladden og samtidig bogført i køb/øvrige bilag, skal du opdatere dine nummer i kassekladden. Så er de numre jo brugt :)
De bedste hilsner
Rasmus
mange tak