Har fundet et par små fejl..
Tandhjulet - Tilbudsindstillinger - Valuta står standard til DKK og man kan rediger kursen!, man skal da ikke kunne ændre DDK til andet end kurs 100.. Hvis jeg vælger Euro og skifter tilbage til DDK så er kurs feltet disabled.
Det virker efter hensigten på Fakturaindstillinger siden..
Og hvis jeg klikker på sprog "OBS! Du kan rette standardteksterne på tilbuddet under sprog" så linker den til: https://app.dinero.dk/XXXXX/settings/indstillinger-sprog.html
Den skal linke til https://app.dinero.dk/XXXXX/settings/languages
smsaway.dk: Har fundet et par små fejl.. Tandhjulet - Tilbudsindstillinger - Valuta står standard til DKK og man kan rediger kursen!, man skal da ikke kunne ændre DDK til andet end kurs 100.. Hvis jeg vælger Euro og skifter tilbage til DDK så er kurs feltet disabled. Det virker efter hensigten på Fakturaindstillinger siden.. Og hvis jeg klikker på sprog "OBS! Du kan rette standardteksterne på tilbuddet under sprog" så linker den til: https://app.dinero.dk/XXXXX/settings/indstillinger-sprog.html Den skal linke til https://app.dinero.dk/XXXXX/settings/languages
Hej Hej.
Tak for input - det har jeg noteret mig :)
De bedste hilsner
Rasmus
Lige en anden ting som jeg syndes er ret irriterende..
Hvis jeg opretter et køb og skriver "dk-host", så kommer dropdown menu fra billede 1..
Hvis jeg trykker enter eller klikker med mussen, så ser det ud som på billede 2.
1. den skiver ikke "#Internetdomæne (DK-hostmaster)", som den foreslog
2. den skriver "#Internetdomæne DK-host"
3. på billide 2 står der ikke ost, men DK-host, man kan scrol og den kan kun vise 3 bogstaver af gangen.
smsaway.dk: Lige en anden ting som jeg syndes er ret irriterende.. Hvis jeg opretter et køb og skriver "dk-host", så kommer dropdown menu fra billede 1.. Hvis jeg trykker enter eller klikker med mussen, så ser det ud som på billede 2. 1. den skiver ikke "#Internetdomæne (DK-hostmaster)", som den foreslog 2. den skriver "#Internetdomæne DK-host" 3. på billide 2 står der ikke ost, men DK-host, man kan scrol og den kan kun vise 3 bogstaver af gangen.
Perfekt tak :)
Vi opdatere crowd inden længe, men tror ikke denne kommer med.
Jeg lægger den på vores ønskeliste :)
Rasmus, der mangler cellspan på tablen i papirkurven under følgende tabs: Salg, køb, Øvrige og Tilbud
Kolonnen er bredere på kontakter taben, men burde nok overveje at lave cellspaning på de andre da kolonnen ikke er bred nok.
Og hvorfor står der (Udgået) ved disse? det plejer i kun at gøre ved gamle konto som i flytter til papirkurven. Men disse er stadig aktive?!?
Hej
Tak for input med designet på tabellen.
Mht. konti med (Udgået) på kontoplanen, så skyldes det at vi har ændret momssatsen på de to konti, så fremover skal du bogføre på de "nye".
Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk
David Andersen - Dinero: Mht. konti med (Udgået) på kontoplanen, så skyldes det at vi har ændret momssatsen på de to konti, så fremover skal du bogføre på de "nye". Ja, kan se de 2 er ændret fra 25% moms til kvart moms. Men hvad med "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" Tidligere da man brugte Dinero's årsafslutning funktion blev "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" brugt, men nu ser det ud til den er udgået og beløbet går ind på "Egenkapitalkonto primo" når man afslutter et regnskabs år. Vil Dinero afslutte 2014 korrekt, eller skal man manuelt lægge det beløb man har stående på "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" til "Egenkapitalkonto primo" manuelt når man afslutter regnskabet eller vil Dinero tage højde for det når egenkapitalkonto bliver overflyttet til regnskabsår 2015?
smsaway.dk: David Andersen - Dinero: Mht. konti med (Udgået) på kontoplanen, så skyldes det at vi har ændret momssatsen på de to konti, så fremover skal du bogføre på de "nye". Ja, kan se de 2 er ændret fra 25% moms til kvart moms. Men hvad med "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" Tidligere da man brugte Dinero's årsafslutning funktion blev "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" brugt, men nu ser det ud til den er udgået og beløbet går ind på "Egenkapitalkonto primo" når man afslutter et regnskabs år. Vil Dinero afslutte 2014 korrekt, eller skal man manuelt lægge det beløb man har stående på "Overført resultat fra tidligere år (Udgået)" til "Egenkapitalkonto primo" manuelt når man afslutter regnskabet eller vil Dinero tage højde for det når egenkapitalkonto bliver overflyttet til regnskabsår 2015?
OVerført resultat er flyttet til EK primo som det skal for enkeltmandsvirksomheder.
Hvis dette ikke er hvad du mener skal jeg bruge noget uddybning. For så er det mig som ikke forstår :)
Da jeg afsluttet regnskabsår 2013 blev overskuddet posteret på 60888 "overfør resultat fra tidligere år" i regnskabsår 2014. Jeg har brugt dinero's årsafslutnings funktion, og dinero har flyttet tallene automatisk. Kigger jeg i regnskabsår 2014 nu står der i egenkapital primo 0kr og det korrekte beløb står på 60888 Hvad sker der så nu når vi når til slutningen af 2014 og jeg skal afslutte regnskabet. Vil den tage overskuddet for 2014 og flytte det over til EK primo i 2015. Eller vil den også tage overskuddet fra 2013 som står på 60888? Kan self. flytte tallene automatisk når jeg afslutter så 2013 resultat kommer med, men ville vide om dinero gør det automatisk nu når 60888 er udgået, om det kommer til at have nogen betydning.
Jeg har samme oplevelse og spørgsmål. Følger tråden.