på Amino

Køb af Dinero Pro

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 147
Tilmeldt 22. nov 13
Indlæg ialt: 39
kdb72
Fra LM Auto
Skrevet Skrev: 24-02-2014 kl. 22:44

Hej 

Hvis man køber Dinero Pro, gælder den så til sin login-konto og de firmaer, som er oprettet herunder, eller

gælder den kun til et firma. ?

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 25-02-2014 kl. 08:52

kdb72:

Hej 

Hvis man køber Dinero Pro, gælder den så til sin login-konto og de firmaer, som er oprettet herunder, eller

gælder den kun til et firma. ?

Hej Hej.

Dinero Pro fungere til den virksomhed du køber dit abb på :).

Dvs. ikke på alle firmaer på et login.

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 147
Tilmeldt 22. nov 13
kdb72
Fra LM Auto
Skrevet Skrev: 25-02-2014 kl. 10:05
Hej Rasmus
Hvad mener du med virksomhed ?
Jeg vil gerne lave 2 separate regnskaber for det samme firma under det samme momsnummer, og så opretter jeg et ekstra firmanavn, så jeg har 2 firmakontoer under samme login og samme momsnummer osv., 
Vil det så sige, at hvis jeg vil dele mit firma op i afdelinger, skal jeg købe dinero pro til alle afdelinger. ?
Vh. Kjeld
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 25-02-2014 kl. 10:15

kdb72:

Hej Rasmus
Hvad mener du med virksomhed ?
Jeg vil gerne lave 2 separate regnskaber for det samme firma under det samme momsnummer, og så opretter jeg et ekstra firmanavn, så jeg har 2 firmakontoer under samme login og samme momsnummer osv., 
Vil det så sige, at hvis jeg vil dele mit firma op i afdelinger, skal jeg købe dinero pro til alle afdelinger. ?
Vh. Kjeld

Hej Kjeld.

Rent erfaringsmæssigt tror jeg det er en meget dårlig ide. Hvordan vil du styre banken ?

Ja hvis du laver det sådan vil du skulle købe pro til begge "afdelinger".

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 147
Tilmeldt 22. nov 13
kdb72
Fra LM Auto
Skrevet Skrev: 25-02-2014 kl. 10:25

Ny har jeg både med biler og scootere at gøre, jeg vil gerne kunne separere mine scootere kunder fra mine biler kunder, når der f.eks. skal udsendes nyhedsbrev, hvordan gør jeg det ?

Når der skal sendes en faktura til kunden har jeg kun skabelon, så skal man til skifte logo på fakturaen. er der en løsning til dette. ?

Vh. Kjeld 

Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 25-02-2014 kl. 10:46

kdb72:

Ny har jeg både med biler og scootere at gøre, jeg vil gerne kunne separere mine scootere kunder fra mine biler kunder, når der f.eks. skal udsendes nyhedsbrev, hvordan gør jeg det ?

Når der skal sendes en faktura til kunden har jeg kun skabelon, så skal man til skifte logo på fakturaen. er der en løsning til dette. ?

Vh. Kjeld 

Vi har ikke en smart måde at lave afdelinger i Dinero endnu.

Men at dele bogføringen på 2 virksomheder vil give rigtig meget rod (i min verden).

Nyhedsbreve kan du ikke sende i Dinero, så den del er vel lige meget i forhold til bogføringen ?

Problemet opstår selvfølgelig på selve fakturaen hvis du har 2 logoer, og ikke vil skifte gang til gang.

Selve bogføringsmæssigt ville jeg dele varesalg og varerobrug hver for sig i kontoplanen :)

Kan desværre ikke komme tættere på en løsning.

Måske findes der et klogt hoved under det normale regnskabsforum her på amino, som kender en smart måde til denne problemstilling. Det må jo være en udfordring i alle de regnskabssystemer som ikke har afdelingsfunktioner.

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed