Hvad sker der med de bilag som er uploadet sammen med kreditorfakturaer og øvrige bilag hvis ens Pro abonnement udløber?
Mister man adgangen til allerede gemte bilag eller vil de bilag som man allerede har uploadet forblive tilgængelig?
I skriver jo at man trygt kan smide originalbilagene væk når man har uploadet dem til Dinero, men samtidig skal man jo gemme alle bilag og regnskabspapir de sidste 5 år tilbage.
Så hvis man mister adgangen til eksisterende bilag når prøveperioden eller Pro abonnementet og man har benyttet denne feature, så vil man være nødt til at bevare sit Pro abonnement i minimum 5 år ud i fremtiden.
Med mindre selvfølgelig at man downloader alle bilag og printer dem ud igen inden det udløber.
Her ville det så være en rar ting hvis der var en advarsel hvis man mister adgangen til eksisterende bilag. Samt en advarsel om at prøve perioden er ved at udløbe og samme vil gælde for Pro abonnement er jeg sikker på.
Vil dog sige at efter min erfaring så er Dinero værd at ofre et Pro abonnement på
Claus E. Lindhardtsen: Hvad sker der med de bilag som er uploadet sammen med kreditorfakturaer og øvrige bilag hvis ens Pro abonnement udløber? Mister man adgangen til allerede gemte bilag eller vil de bilag som man allerede har uploadet forblive tilgængelig? I skriver jo at man trygt kan smide originalbilagene væk når man har uploadet dem til Dinero, men samtidig skal man jo gemme alle bilag og regnskabspapir de sidste 5 år tilbage. Så hvis man mister adgangen til eksisterende bilag når prøveperioden eller Pro abonnementet og man har benyttet denne feature, så vil man være nødt til at bevare sit Pro abonnement i minimum 5 år ud i fremtiden. Med mindre selvfølgelig at man downloader alle bilag og printer dem ud igen inden det udløber. Her ville det så være en rar ting hvis der var en advarsel hvis man mister adgangen til eksisterende bilag. Samt en advarsel om at prøve perioden er ved at udløbe og samme vil gælde for Pro abonnement er jeg sikker på. Vil dog sige at efter min erfaring så er Dinero værd at ofre et Pro abonnement på
Hej Claus.
LIGE NU er dine bilag som du har oploadet "skjult" indtil du fornyere dit pro abb.
Men vi er ved at udvikle således, at de bilag som er oploadet i en Pro periode altid kan ses.
Dvs. vi fjerner ingen bilag :)
Og tak for de rosende ord.
De bedste hilsner
Rasmus