Jeg prøver at lære hvordan Dinero fungerer, og kan i de forbindelse ikke forstå hvor kassekladden bliver af når jeg har trykket "gem kassekladde"? Jeg er med på at den først registrere det indtastede når jeg trykker "bogfør kassekladde".Samtidig kunne jeg godt tænke mig at vide om det er muligt at udskrive alle posteringer, fra én konto ex. 6800 Bank ?Mvh Christian
Alt det du har skrevet i kassekladden bliver gemt og er udfyldt på forhånd næste gang du går ind på kassekladde siden..
Når jeg trykker "bogfør" så bogføre den det jeg har skrevet, og det er således "væk" næste gang jeg går ind i kassekladden.Men hvis jeg nu gerne vil da tilbage til d. xx/xx-2014 og se kassekladden, hvordan er det muligt ?
akafalk: Når jeg trykker "bogfør" så bogføre den det jeg har skrevet, og det er således "væk" næste gang jeg går ind i kassekladden.
Når jeg trykker "bogfør" så bogføre den det jeg har skrevet, og det er således "væk" næste gang jeg går ind i kassekladden.
Korrekt.
akafalk:Men hvis jeg nu gerne vil da tilbage til d. xx/xx-2014 og se kassekladden, hvordan er det muligt ? Ikke muligt,.
Okay, mange tak for svar. Ved du noget om at få en udskrift fra én konto i kontoplanen ?
Det kan man heller ikke.. du kan printe dine Resultatopgørelse eller Balance..
Du kan klikke ud for hver konto og så kan du se alle posteringer til den konto.. Derfra kan du screenshot eller kopier over i excel og printe.
Jamen så må det være fremgangsmåden, hvis min revisor finder det nødvendigt :) Tak for hjælpen .
akafalk: Jamen så må det være fremgangsmåden, hvis min revisor finder det nødvendigt :) Tak for hjælpen .
Det er faktisk lige på trapperne - så afhængig af hvornår du får besøg, kan dette måske klares smart online :)
De bedste hilsner
Rasmus
Super, glæder mig til denne funktion kommer, samt alt det andet I udvikler til det. Ellers et super godt og innovativt program I laver :)
Mvh
Christian