Ja, jeg er nok bare lidt "dovn" - men jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis man kunne få vist kladdeposteringer inden bogføringen. Så kan man afstemme sin bankbeholdning, skyldig a-skat, moms (you name it) inden man trykker på knappen og behøver ikke at rette hvis man nu skulle være kommet til at taste forkert konto eller vende tallene forkert. Ville det være noget i vil tage med i jeres overvejelser?
Hilsen TalTossen
taltossen: Ja, jeg er nok bare lidt "dovn" - men jeg kunne rigtig godt tænke mig hvis man kunne få vist kladdeposteringer inden bogføringen. Så kan man afstemme sin bankbeholdning, skyldig a-skat, moms (you name it) inden man trykker på knappen og behøver ikke at rette hvis man nu skulle være kommet til at taste forkert konto eller vende tallene forkert. Ville det være noget i vil tage med i jeres overvejelser? Hilsen TalTossen
Hej Taltossen.
Der kommer meget snart en lille linje hvor du kan se effekten på likvide midler :)
Jeg vil lægge på ønskelisten at du gerne vil se effekten på øvrige poster.
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Rasmus Det lyder da allerede som en start :-) Men jeg synes virkelig at denne funktionalitet er en af E-conomics styrker ift så mange andre systemer! Så tror jeg at jeg vil sætte en Excel-løsning op til en start.... Hvis jeg nu bare kunne få min kontoplan ud i Excel :-)
taltossen: Hej Rasmus Det lyder da allerede som en start :-) Men jeg synes virkelig at denne funktionalitet er en af E-conomics styrker ift så mange andre systemer! Så tror jeg at jeg vil sætte en Excel-løsning op til en start.... Hvis jeg nu bare kunne få min kontoplan ud i Excel :-)
Det tror jeg ikke du behøver at gøre. Følg med på vores facebook side og vent spændt ;)
https://www.facebook.com/Dinero.Regnskabsprogram