på Amino

Annullering af Kreditnota??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 100
Fra Harlev J
Tilmeldt 3. dec 13
Indlæg ialt: 19
Søren
Fra www.Carsmart.dk
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 08:30

Hej 

Jeg har sendt min første faktura ud med Dinero, men desværre skulle jeg også lave min første Kreditnota, så jeg oprettede en ved at trykke oprette kreditnota under fanebladet "salg" og hentede kundeoplysningerne fra mit kartotek. Så regnede jeg med at alt var iorden, men nej - den har ikke udlignet den faktura jeg har sendt, som den nu siger er forfalden.

Jeg kan efterflg. se at man skulle have trykket på den faktura jeg havde sendt ud til kunden og så trykket "mere" i højre side og så trykket kreditnota der. 

Mit spørgsmål er så, kan jeg oprette en ny kreditnota på den måde og så trykke slet på den anden kreditnota??

Tak for jeres svar. 

Mvh. Søren 

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 09:24

Søren:

Hej 

Jeg har sendt min første faktura ud med Dinero, men desværre skulle jeg også lave min første Kreditnota, så jeg oprettede en ved at trykke oprette kreditnota under fanebladet "salg" og hentede kundeoplysningerne fra mit kartotek. Så regnede jeg med at alt var iorden, men nej - den har ikke udlignet den faktura jeg har sendt, som den nu siger er forfalden.

Jeg kan efterflg. se at man skulle have trykket på den faktura jeg havde sendt ud til kunden og så trykket "mere" i højre side og så trykket kreditnota der. 

Mit spørgsmål er så, kan jeg oprette en ny kreditnota på den måde og så trykke slet på den anden kreditnota??

Tak for jeres svar. 

Mvh. Søren 

Hej Søren.

Hvis kreditnotaen ikke er sendt ud til kunden kan du godt slette den, og derefter oprette den rigtigt.

De bedste hilsner

Rasmus

Amino-karma 100
Fra Harlev J
Tilmeldt 3. dec 13
Indlæg ialt: 19
Søren
Fra www.Carsmart.dk
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 09:57

Hej Rasmus

Den er desværre sendt ud - hvad gør man så?

Mvh. Søren 

Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 03-02-2014 kl. 10:28

Søren:

Hej Rasmus

Den er desværre sendt ud - hvad gør man så?

Mvh. Søren 

Hej Søren.

Øv bøv. 

Jeg ville personlig registrere begge som betalt. Sørg dog for at det rigtige beløb er registreret på banken :)

De bedste hilsner

RAsmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed