Heej.
1:Jeg vil gerne sende en faktura til en tysk virksomhed.
Jeg har oprettet kunden med alle nødvendige oplysninger, men når jeg vælger "EU leverancer ydelser" så melder den fejl.Se billede nederst - Hvad gør jeg for at lave en faktura korrekt uden moms til mine tyske kunder?2:Jeg har sendt en faktura på ex: 1.000kr ink moms. Kunden betaler kun 900,-kr og jeg indtaster i "Register betalinger" de 900,-krSå har jeg et et udestående på 100,-kr og det vil jeg gerne gøre kunden opmærksom på i form af en slags "konto udtog" Kan jeg det? Kunden har i mellem tiden fået andre fakturaer også nemlig, så ville være rart der var et udtog man kunne vise.
Men TAK for et skønt program, og herlige support når man har nogle små ting. Det spiller max, og jeg kan kun fortælle omverden glædestrålende at de skal benytte Dinero.
Sune Moldt: Heej. 1:Jeg vil gerne sende en faktura til en tysk virksomhed. Jeg har oprettet kunden med alle nødvendige oplysninger, men når jeg vælger "EU leverancer ydelser" så melder den fejl.Se billede nederst - Hvad gør jeg for at lave en faktura korrekt uden moms til mine tyske kunder?2:Jeg har sendt en faktura på ex: 1.000kr ink moms. Kunden betaler kun 900,-kr og jeg indtaster i "Register betalinger" de 900,-krSå har jeg et et udestående på 100,-kr og det vil jeg gerne gøre kunden opmærksom på i form af en slags "konto udtog" Kan jeg det? Kunden har i mellem tiden fået andre fakturaer også nemlig, så ville være rart der var et udtog man kunne vise. Men TAK for et skønt program, og herlige support når man har nogle små ting. Det spiller max, og jeg kan kun fortælle omverden glædestrålende at de skal benytte Dinero.
Hej Sune.
1. Det skyldes at du ikke har valgt det rigtige land til kontakten.
Ændre kontakten og giv den informationer om hvor virksomheden ligger ved at :
Kontakt -> find kontakten -> Rediger kontakt - Vis udvidede kontaktoplysninger -> ret her
Husk at hvis du har gemt fakturaen som kladde skal du fjerne modtager og vælge kunden igen.
2. Vi arbejder på en funktion så dette vil være muligt i fremtiden.
I mellemtiden er du nød til at skrive til dem manuelt.
Håber du kan have lidt tålmodighed med denne del.
OG tak for de rosende ord.
De bedste hilsner
Rasmus