Hej
Har lige et spørgsmål vedr. Bank 6800
Når jeg bruger køb fra leverandør dvs. faktura jeg har modtaget fra fra anden, når jeg så betaler eller bogfører den, registreres det så at det bliver trukket fra konto 6800 (jeg kan jo ikke sætte nogen modkonto på der, som under øvrige bilag)
Mvh.
Martin
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Martin Christoffersen: Hej Har lige et spørgsmål vedr. Bank 6800 Når jeg bruger køb fra leverandør dvs. faktura jeg har modtaget fra fra anden, når jeg så betaler eller bogfører den, registreres det så at det bliver trukket fra konto 6800 (jeg kan jo ikke sætte nogen modkonto på der, som under øvrige bilag) Mvh. Martin
Hej Martin.
Er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener.
Når du opretter køb fra leverandør er det ofte fordi du ikke har betalt på samme dag som du har købt.
Derfor opretter du et køb f.eks. på vareforbrug. Når du registrerer betalingen vælger du beholdningen hvor betalingen er sket : bank eller kasse.
De bedste hilsner
Rasmus
hej
Ja det fandt jeg ud af, har først i dag prøver at registrerer når jeg havde betalt og det gav jo svar på mit spørgsmål
Mvh. Martin
Martin Christoffersen: hej Ja det fandt jeg ud af, har først i dag prøver at registrerer når jeg havde betalt og det gav jo svar på mit spørgsmål Mvh. Martin
Dejligt du er kommet videre :)