Hej
Jeg havde en lidt øv-oplevelse forleden dag hos en kunde. Det er ældre folk, som jeg har været hos flere gange. Jeg havde solgt dem et nyt TV, og jeg havde lavet fakturaen hjemmefra i Dinero, og valgte at sende den til mig selv, da jeg ikke lige havde kundens mailadresse...
Da jeg så stod hos kunden, så fik jeg deres adresse, og jeg trykkede videresendte mailen fra min telefon. Jeg var nysgerrig, så jeg fulgte pænt med da kunden åbnede mailen. Hun klikkede på linket, og computeren brokkede sig over at hendes Explorer ikke var opdateret, og at hun skulle hente Chrome osv osv (typisk Windows-crap)… Nå, jeg bad hende klikke "hent som PDF" og det gjorde hun så. Det hjalp heller ikke meget, så det gik noget i kludder…
Nu kan jeg ikke 100% huske hvor det skete, men jeg mener at det gik mere end almindeligt galt, da kunden trykkede på "hent som PDF"… Hun blev simpelthen sendt videre til Unibets hjemmeside, og hun blev helt paf… Jeg tror også nok, jeg lignede et spørgsmålstegn...
Jeg vil blot nævne denne episode. Jeg aner ikke, om det er et enkeltstående tilfælde, men det må godt nok ikke ret gerne ske… Kunden spurgte mig om det var noget, jeg var med i og hvorfor det kom frem… Av av...
Mvh. Rudi
linkmanden: Hej Jeg havde en lidt øv-oplevelse forleden dag hos en kunde. Det er ældre folk, som jeg har været hos flere gange. Jeg havde solgt dem et nyt TV, og jeg havde lavet fakturaen hjemmefra i Dinero, og valgte at sende den til mig selv, da jeg ikke lige havde kundens mailadresse... Da jeg så stod hos kunden, så fik jeg deres adresse, og jeg trykkede videresendte mailen fra min telefon. Jeg var nysgerrig, så jeg fulgte pænt med da kunden åbnede mailen. Hun klikkede på linket, og computeren brokkede sig over at hendes Explorer ikke var opdateret, og at hun skulle hente Chrome osv osv (typisk Windows-crap)… Nå, jeg bad hende klikke "hent som PDF" og det gjorde hun så. Det hjalp heller ikke meget, så det gik noget i kludder… Nu kan jeg ikke 100% huske hvor det skete, men jeg mener at det gik mere end almindeligt galt, da kunden trykkede på "hent som PDF"… Hun blev simpelthen sendt videre til Unibets hjemmeside, og hun blev helt paf… Jeg tror også nok, jeg lignede et spørgsmålstegn... Jeg vil blot nævne denne episode. Jeg aner ikke, om det er et enkeltstående tilfælde, men det må godt nok ikke ret gerne ske… Kunden spurgte mig om det var noget, jeg var med i og hvorfor det kom frem… Av av... Mvh. Rudi
Hej Rudi.
Jeg kan med 100% sikkerhed sige, at det intet har at gøre med Dinero.
Hun må simpelthen enten have virus på sin PC eller trykket på noget forkert :)
De bedste hilsner
Rasmus
Tak for svar, Rasmus. Jeg kunne nu heller ikke forstå det, hvis det skulle komme fra Dinero… Det så bare mystisk ud, da det kom frem, men det må være noget andet, der har inficeret hendes Windows-tingest… :)
Rudi
Som Rasmus skriver, det er 100% sikkert ikke noget fra os, så meget er sikkert.