på Amino

Hvor og hvordan ved jeg at mine EAN Faktura er sendt og modtaget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 12
Fra hvidovre
Tilmeldt 30. jan 14
Indlæg ialt: 3
Shan Ali
Skrevet Skrev: 30-01-2014 kl. 09:57

Hej 

Jeg har det med at sende manuel - Altså alle fakturaen sendes via vores egen mail ard. Dog kan jeg ikke se, om hvad der sker, når jeg ikke har angivet en mail ard til modtageren.

Jeg plejer at bruge SPROOM og der fungere det super :) Så jeg prøver at forstå om der sker det samme i jeres system?

Mvh

Shan Ali

• Amino Karma for indlæg: 5
Amino-karma 20.385
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. aug 06
Indlæg ialt: 4.506
WideEyes.dk & AAimport.dk
Fra Istol.dk
Skrevet Skrev: 30-01-2014 kl. 10:00

Jeg sender via http://www.virk.dk/myndigheder/stat/Digitaliseringsstyrelsen/NemHandel_Fakturablanket ¨

og får automatisk en kvittering :)

Hilsen Morten

• Amino Karma for indlæg: 3
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 30-01-2014 kl. 10:03

Shan Ali:

Hej 

Jeg har det med at sende manuel - Altså alle fakturaen sendes via vores egen mail ard. Dog kan jeg ikke se, om hvad der sker, når jeg ikke har angivet en mail ard til modtageren.

Jeg plejer at bruge SPROOM og der fungere det super :) Så jeg prøver at forstå om der sker det samme i jeres system?

Mvh

Shan Ali

Hej Shan.

Under faktura -> find fakturaen og klikke -> i toppen kan du se om den er udsendt :)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 12
Fra hvidovre
Tilmeldt 30. jan 14
Indlæg ialt: 3
Shan Ali
Skrevet Skrev: 30-01-2014 kl. 10:16

Hej igen

Jeg takker  for dit svar og som jeg skrev i det tidigere indlæg, sendes alle vores faktura UDEN om deniro(jeres server/mail løsning), da vi fortrækker at modtagren altid skal se vores e-mail ard , som afsender...-- Dette kan man da ikke lave om på vel??

Jeg har dog brugt sproom til at sende denne faktura, da jeg kan få en levering bekræftelse af dem :)

Mvh

Shan Ali

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 30-01-2014 kl. 10:29

Shan Ali:

Hej igen

Jeg takker  for dit svar og som jeg skrev i det tidigere indlæg, sendes alle vores faktura UDEN om deniro(jeres server/mail løsning), da vi fortrækker at modtagren altid skal se vores e-mail ard , som afsender...-- Dette kan man da ikke lave om på vel??

Jeg har dog brugt sproom til at sende denne faktura, da jeg kan få en levering bekræftelse af dem :)

Mvh

Shan Ali

Hej Shan.

Jeg har læst forkert - beklager :).

Jeg skriver dit forslag på ønskelisten.

Kender ikke 3. parts programmer som kan løse opgaven, beklager.

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed