Hej
Hvor og hvordan ved jeg at mine EAN Faktura er sendt og modtaget?
Jeg har det med at sende manuel - Altså alle fakturaen sendes via vores egen mail ard. Dog kan jeg ikke se, om hvad der sker, når jeg ikke har angivet en mail ard til modtageren.
Jeg plejer at bruge SPROOM og der fungere det super :) Så jeg prøver at forstå om der sker det samme i jeres system?
Mvh
Shan Ali
Jeg sender via http://www.virk.dk/myndigheder/stat/Digitaliseringsstyrelsen/NemHandel_Fakturablanket ¨
og får automatisk en kvittering :)
Hilsen Morten
Shan Ali: Hej Hvor og hvordan ved jeg at mine EAN Faktura er sendt og modtaget? Jeg har det med at sende manuel - Altså alle fakturaen sendes via vores egen mail ard. Dog kan jeg ikke se, om hvad der sker, når jeg ikke har angivet en mail ard til modtageren. Jeg plejer at bruge SPROOM og der fungere det super :) Så jeg prøver at forstå om der sker det samme i jeres system? Mvh Shan Ali
Hej Shan.
Under faktura -> find fakturaen og klikke -> i toppen kan du se om den er udsendt :)
De bedste hilsner
Rasmus
Hej igen
Jeg takker for dit svar og som jeg skrev i det tidigere indlæg, sendes alle vores faktura UDEN om deniro(jeres server/mail løsning), da vi fortrækker at modtagren altid skal se vores e-mail ard , som afsender...-- Dette kan man da ikke lave om på vel??
Jeg har dog brugt sproom til at sende denne faktura, da jeg kan få en levering bekræftelse af dem :)
Shan Ali: Hej igen Jeg takker for dit svar og som jeg skrev i det tidigere indlæg, sendes alle vores faktura UDEN om deniro(jeres server/mail løsning), da vi fortrækker at modtagren altid skal se vores e-mail ard , som afsender...-- Dette kan man da ikke lave om på vel?? Jeg har dog brugt sproom til at sende denne faktura, da jeg kan få en levering bekræftelse af dem :) Mvh Shan Ali
Jeg har læst forkert - beklager :).
Jeg skriver dit forslag på ønskelisten.
Kender ikke 3. parts programmer som kan løse opgaven, beklager.