Hej Dinero-nørder
Nu har jeg tumlet mig igennem en større bunke bilag med dertil hørende kassekladde osv, og det gik fint - altså i andet forsøg… Min fejl..
Jeg tænker lidt om det kunne være en idé om man på en eller anden måde kunne gøre det nemt at få leverandørfakturaerne ind i Dinero ved ganske simpelt at videresende mailen fra leverandøren til f.eks. firmanavnxxx@dinero.dk eller noget i den retning… Gi'r det mening ?
Altså jeg tænker at det var en supernem måde at få bilaget ind på - lidt a la app'en til iOS. Lige nu åbner jeg mailen, højreklikker på vedhæftningen, vælger en destination, ind i Dinero osv osv… Lidt bøvlet…
Bare en idé… :o)
Rudi
linkmanden: Hej Dinero-nørder Nu har jeg tumlet mig igennem en større bunke bilag med dertil hørende kassekladde osv, og det gik fint - altså i andet forsøg… Min fejl.. Jeg tænker lidt om det kunne være en idé om man på en eller anden måde kunne gøre det nemt at få leverandørfakturaerne ind i Dinero ved ganske simpelt at videresende mailen fra leverandøren til f.eks. firmanavnxxx@dinero.dk // */ // ]]> eller noget i den retning… Gi'r det mening ? Altså jeg tænker at det var en supernem måde at få bilaget ind på - lidt a la app'en til iOS. Lige nu åbner jeg mailen, højreklikker på vedhæftningen, vælger en destination, ind i Dinero osv osv… Lidt bøvlet… Bare en idé… :o) Rudi
Jeg tænker lidt om det kunne være en idé om man på en eller anden måde kunne gøre det nemt at få leverandørfakturaerne ind i Dinero ved ganske simpelt at videresende mailen fra leverandøren til f.eks. firmanavnxxx@dinero.dk // */ // ]]> eller noget i den retning… Gi'r det mening ?
Hej Rudi.
Det lyder som en god ide - jeg ligger den på ønskelisten :)
De bedste hilsner
Rasmus