på Amino

PDF-købsfaktura ind via mail

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Amino-karma 114
Tilmeldt 8. okt 13
Indlæg ialt: 28
linkmanden
Skrevet Skrev: 28-01-2014 kl. 20:48

Hej Dinero-nørder

Nu har jeg tumlet mig igennem en større bunke bilag med dertil hørende kassekladde osv, og det gik fint - altså i andet forsøg… Min fejl..

Jeg tænker lidt om det kunne være en idé om man på en eller anden måde kunne gøre det nemt at få leverandørfakturaerne ind i Dinero ved ganske simpelt at videresende mailen fra leverandøren til f.eks. firmanavnxxx@dinero.dk eller noget i den retning… Gi'r det mening ? 

Altså jeg tænker at det var en supernem måde at få bilaget ind på - lidt a la app'en til iOS. Lige nu åbner jeg mailen, højreklikker på vedhæftningen, vælger en destination, ind i Dinero osv osv… Lidt bøvlet… 

Bare en idé… :o)

Rudi

• Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 29-01-2014 kl. 11:58

linkmanden:

Hej Dinero-nørder

Nu har jeg tumlet mig igennem en større bunke bilag med dertil hørende kassekladde osv, og det gik fint - altså i andet forsøg… Min fejl..

Jeg tænker lidt om det kunne være en idé om man på en eller anden måde kunne gøre det nemt at få leverandørfakturaerne ind i Dinero ved ganske simpelt at videresende mailen fra leverandøren til f.eks. firmanavnxxx@dinero.dk // */ // ]]> eller noget i den retning… Gi'r det mening ? 

Altså jeg tænker at det var en supernem måde at få bilaget ind på - lidt a la app'en til iOS. Lige nu åbner jeg mailen, højreklikker på vedhæftningen, vælger en destination, ind i Dinero osv osv… Lidt bøvlet… 

Bare en idé… :o)

Rudi

Hej Rudi.

Det lyder som en god ide - jeg ligger den på ønskelisten :)

De bedste hilsner

Rasmus

• Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)

RSS-feed