Jeg synes Simuler bogføring burde ha ret høj prioritet i "roadmap".
Det ville lette mange hvis de når de havde udfyldt en kassekladde kunne trykke "simuler" og så se JA jeg har gjort ret . banken gik ned - eller hvad der nu sker, som tegn på at man har valgt korrekt fortegn for beløbet i kassekladde.
Flytter man penge fra bank til et eller andet, så sker det let at man med forkert fortegn oplever banken gå op i saldo i stedet for ned.
En simuler, hvor man kunne se hvad der når man bogfører med bogfør knappen - som det findes i masser af programmer, er en god funktion som burde i roadmap
venligst John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Cookie - John Hannover: Jeg synes Simuler bogføring burde ha ret høj prioritet i "roadmap". Det ville lette mange hvis de når de havde udfyldt en kassekladde kunne trykke "simuler" og så se JA jeg har gjort ret . banken gik ned - eller hvad der nu sker, som tegn på at man har valgt korrekt fortegn for beløbet i kassekladde. Flytter man penge fra bank til et eller andet, så sker det let at man med forkert fortegn oplever banken gå op i saldo i stedet for ned. En simuler, hvor man kunne se hvad der når man bogfører med bogfør knappen - som det findes i masser af programmer, er en god funktion som burde i roadmap venligst John Hannover
Hej John.
Er fuldstændig enig - har lagt det på ønskelisten :)
De bedste hilsner
Rasmus