Jeg synes det er svært at checke op på om bankkontoen i Dinero stemmer med virkeligheden.
Når man klikker på kontoen for at se posteringer, så kommer de hulter til bulter:
Der er iøvrigt mange klik ind fra forsiden, før man kan se saldoen på bankkontoen - Regnskab/Rapporter/Balance + scroll ned for at finde Bank konto.
Kan saldoen ikke komme om på forsiden?
Ja, det har også drillet mig noget.
Så en 'Sorter i dato orden' ville være super - som ny feature. Det gælder i øvrigt for alle konto, som man ønsker vist.
Men en Work Around som jeg bruger er, at kopiere alle posteringerne og så paste dem ind i Excel, og her bruge Data + sorter, for at få kontoen sorteret op i datoorden. Ellers er det næsten ikke til at finde eventuelle fejl/differencer ved afstemning af banken.
Håber du kan bruge dette tip :-)
Udmærket tip, takker.
Rækkefølgen ændrer sig iøvrigt fra gang til gang man går ind på kontoen.
Jeg ved ikke om jeg har brug for den ny "feature", bare en faldende sortering på dato som standard vil række langt.
Ja, det burde egentlig være nok - enig.
Ja eller bilagsnummer sortering :-)
Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS
www.online24.dk
Martin Albrechtsen: Ja eller bilagsnummer sortering :-)
Det ville ikke løse noget. Datosortering som minimum, derudover valgfri sorteringskolonne
Hej Ole.
Nej kan godt se det lige i det her tilfælde, jeg tænker mere generelt at man alle steder hvor man kan se bogførte bilag, kunne sortere det enten efter dato eller bilags nr.
Enig - det ville være en rigtig nyttig funktionalitet.
Ole Thorup: Jeg synes det er svært at checke op på om bankkontoen i Dinero stemmer med virkeligheden. Når man klikker på kontoen for at se posteringer, så kommer de hulter til bulter: Der er iøvrigt mange klik ind fra forsiden, før man kan se saldoen på bankkontoen - Regnskab/Rapporter/Balance + scroll ned for at finde Bank konto. Kan saldoen ikke komme om på forsiden?
Vi arbejder på at udvikle dette - og der kan ikke gå længe :)
Tak for input
De bedste hilsner
Rasmus