Hej AlleJeg har besluttet mig for at skifte fra Billys Billing til Dinero, fordi jeg har alt for få bilag til at det kan betale sig at give 89 kr./måned for abonnement.
Jeg har prøvet at følge guiden fra Amino om at skifte fra et andet regnskabsprogram til Dinero til punkt og prikker. Men lige lidt har det hjulpet - jeg kan bare kke få oprettet mit regnskabsår for 2013 med dertilhørende åbningsbalance.
Den downloadede balance for min enkeltmandsvirksomhed fra BB er herunder:
Alle svar modtages med åbne arme :)Mvh. Morten
MortenKristensen1992: Hej AlleJeg har besluttet mig for at skifte fra Billys Billing til Dinero, fordi jeg har alt for få bilag til at det kan betale sig at give 89 kr./måned for abonnement. Jeg har prøvet at følge guiden fra Amino om at skifte fra et andet regnskabsprogram til Dinero til punkt og prikker. Men lige lidt har det hjulpet - jeg kan bare kke få oprettet mit regnskabsår for 2013 med dertilhørende åbningsbalance. Den downloadede balance for min enkeltmandsvirksomhed fra BB er herunder: Alle svar modtages med åbne arme :)Mvh. Morten
Hej Morten.
Det kan jeg godt forstå du ikke kan - den balance giver ikke 0 i bunden.
Jeg er næsten sikker på, at du trækker den forkerte oversigt i BB.
Er du sikker på du har trukket den korrekte balance i BB (jf. Guiden) ?
Alternativt hvad var resultat i år ?
De bedste hilsner Rasmus
Hej Rasmus Tak for dit svar.
Altså i BB gik jeg ind i Regnskab > balance og så udprintede jeg for 31. december 2013. Dog tilbagebetalte jeg mit mellemværende på konto "Mellemregning med ejer" den 14. januar og posterede det i BB. Ved dog ikke om det har nogen indflydelse ?
Mit nettoresultat for regnskabsåret 2013 var -17.297 kr.
// Vh Morten
MortenKristensen1992: Hej Rasmus Tak for dit svar. Altså i BB gik jeg ind i Regnskab > balance og så udprintede jeg for 31. december 2013. Dog tilbagebetalte jeg mit mellemværende på konto "Mellemregning med ejer" den 14. januar og posterede det i BB. Ved dog ikke om det har nogen indflydelse ? Mit nettoresultat for regnskabsåret 2013 var -17.297 kr. // Vh Morten
Der 1 kr. i difference på BB balance.
Jeg må ikke hjælpe yderligere men testede lige at balancen gav nul. Derfor kan du lige så godt få resultatet.
Nedenstående er hvordan jeg ville gøre :)
0
De bedste hilsner
Rasmus