Jeg skal til at bogføre det sidste i årsregnskabet 2013, men bilagsnummerserien starter ved nr. 1?? Jeg vil godt bogføre 2013 færdig før de bliver nulstillet.
På forhånd tak.
Gade´s Bogføring
Omfartsvejen 34A
4300 Holbæk
Tlf. 2668 2707
Der er en fejl på finas bilag siden. den skriver 1 hver gang, men den for det korrekt bilags nr når du klikker godkendt.
Mange tak for svar. Så jeg kan godt bogføre ind i 2013 uden at få dobbelt bilagsnumre?
Gade Design: Mange tak for svar. Så jeg kan godt bogføre ind i 2013 uden at få dobbelt bilagsnumre?
Mener du 2014 ?
Du vælger selv hvilken serie du vil anvende for 2014. Mange starter ved 1 igen :)
De bedste hilsner
Rasmus
Nej jeg mener 2013, da jeg stadig mangler at bogføre nogle bilag, men jeg vil nødig have dobbelt bilagsnumre :(
Gade Design: Nej jeg mener 2013, da jeg stadig mangler at bogføre nogle bilag, men jeg vil nødig have dobbelt bilagsnumre :(
Du kan sagtens bogføre 2013 færdig. Men du skal så vente med at bogfører nye bilag indtil det er afsluttet (såfremt du ikke vil starte med 1 igen).
Når du opretter 2014 skal du skrive hvilket bilagsnummer du ønsker det starter ved :)