Jeg synes ikke at jeg kan oprette en kopi af en faktura udstedt i 2013, for at bruge den i 2014? Kan det passe?
Karenwinther: Jeg synes ikke at jeg kan oprette en kopi af en faktura udstedt i 2013, for at bruge den i 2014? Kan det passe?
Hej Karen.
Måske er jeg mentalt gået på weekend og det er derfor jeg ikke helt forstår :)
Hvad er det du ønsker ?
De bedste Hilsner
Rasmus
Hej Rasmus
Det er helt rigtigt Karen, jeg havde samme ønske.Rasmus, det handler om at man har skrevet en faktura til en kunde i 2013.Nu er vi i 2014 og jeg vil sende samme faktura til kunden og det gik fint i 2013, fordi man man oprette en kopi af en tidligere faktura.Men det kan du ikke på tværs af regnskabsår.Så gider du at skrive det på listen over ting der skal laves?
Martin Thorborg: Det er helt rigtigt Karen, jeg havde samme ønske.Rasmus, det handler om at man har skrevet en faktura til en kunde i 2013.Nu er vi i 2014 og jeg vil sende samme faktura til kunden og det gik fint i 2013, fordi man man oprette en kopi af en tidligere faktura.Men det kan du ikke på tværs af regnskabsår.Så gider du at skrive det på listen over ting der skal laves? De bedste hilsnerMartin
De bedste hilsnerMartin
Hej Begge.
Det er hermed lagt til forslag :)
De bedste hilsner