Hej, jeg oprettede mit firma i 2013 og vil nu lave og afslutte regnskabet. Jeg synes køb og salg virker en smule besværligt (jeg er vant til summasummarum programmet), så ville skrive det hele ind under kassekladde. Tjekker efter et par posteringer om det ser rigtigt ud - men. Den bliver ved at sige at jeg ikke kan bogføre fordi regnskabsåret er forkert? Jeg har oprettet regnskabsår 2013 og det står som aktivt. Datoerne for bilagene er også i 2013.
Nogen ideer om hvad jeg gør forkert?
PS, der kommer en popop som siger, at bilaget skal være indenfor det aktive regnskabsår. Men der står jo bilag der hvor vi selv skriver ind/den skriver ind for os (1, 2, 3 osv.). Altså der står bilag over kolonnen med bilagsnumre.
Jeg ved ikke om den mener noget andet. Skal der oprettes et seperat bilag? Jeg har jo bilaget i min fysiske mappe.
koebenhavn: PS, der kommer en popop som siger, at bilaget skal være indenfor det aktive regnskabsår. Men der står jo bilag der hvor vi selv skriver ind/den skriver ind for os (1, 2, 3 osv.). Altså der står bilag over kolonnen med bilagsnumre. Jeg ved ikke om den mener noget andet. Skal der oprettes et seperat bilag? Jeg har jo bilaget i min fysiske mappe.
Du har ikke valgt det rigtige regnskabsår. Du forsøger at bogføre i 2013, men du står i 2014 regnskabet eller omvendt.
Klik på dit navn i toppen og vælg det korrekte regnskabsår
Håber det hjælper dig videre :)
De bedste hilsner
Rasmus
Hmm nej desværre. Jeg har kun oprettet ét regnskabsår og det er 2013, jeg har også - mange gange - tjekket at det hele står korrekt. Under "Hele regnskabsåret" står der også 2013.
Har lavet et skærmprint her:
Og her er print af regnskabsåret:
Hej København.
Kan du ikke sende en mail på support@dinero.dk med :
1. Linket til denne post
2. Din url et vilkårligt sted i Dinero (dinero.dk/blabla)
Jeg vil gerne lige kigge med :)