Hej
Jeg har ikke gjort mig de store tanker omkring sikkerhed, da jeg bare forventede at den var i orden
Men nu er jeg blevet gjort opmærksom på at I jo kan se hvor mange faktura vi sender ud og omsætning. Mit spørgsmål er så hvor meget kan I se og hvor sikkert er programmet?
med venlig hilsen
Birthe
Birthe H: Hej Jeg har ikke gjort mig de store tanker omkring sikkerhed, da jeg bare forventede at den var i orden Men nu er jeg blevet gjort opmærksom på at I jo kan se hvor mange faktura vi sender ud og omsætning. Mit spørgsmål er så hvor meget kan I se og hvor sikkert er programmet? med venlig hilsen Birthe
Hej Birthe.
Sikkerheden fejler intet :). Det har vi lavet en find lille side om, hvis du ønsker at læse det tekniske:
https://dinero.dk/sikkerhed.html
I forbindelse med dit andet spørgsmål, har Martin tidligere besvaret spørgsmålet således :"Selvfølgelig kan vores program se hvad folk har omsat og samtidig være sikkert. Jeg tror også Danske Bank har en vag ide om hvad der står på deres kunder konti og hvilke posteringer der har været, uden at det er usikkert ;-)"
De bedste hilsner
Rasmus
Ja det kan du jo have ret i. Tak for besvarelsen, det gør det nemmere at forklare overfor andre, for jeg stod lidt og lignede et får da der var en der spurgte ;-) og jeg så ikke kunne forklare det
mvh
Ved alle online regnskabs systemer som er hostet på samme måde som Dinero, kan udbyderen se hvad du har lavet.
Det er mere et spg om de gør det. og hvad glæde skulle de have ud af det?
Jeg er sikker på at Dinero folkene ikke sidder og kigger i deres brugers regnskaber, hvad glæde skulle de have af det :D