Er der en menu hvor man kan se totalen for de fakturare man har sendt, og som ikke er betalt - altså mit udestående hos kunderne? Og tilsvarende ang. kreditorerne (= saldo af mine ubetalte regninger).
mvh Henrik
VINTHERGRAFIK: Er der en menu hvor man kan se totalen for de fakturare man har sendt, og som ikke er betalt - altså mit udestående hos kunderne? Og tilsvarende ang. kreditorerne (= saldo af mine ubetalte regninger). mvh Henrik
Hej Henrik.
Jeg har faktisk besvaret det i faq'en - tjek nedenstående link :)
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/faq-ofte-stillede-sp-248-rgsm-229-l-i-dinero.aspx
De bedste hilsner
Rasmus
Tak, det kan jeg godt se :) - er det muligt også at se en saldo på hvad man skylder, altså "ikke betalte regninger" ?
VINTHERGRAFIK: Tak, det kan jeg godt se :) - er det muligt også at se en saldo på hvad man skylder, altså "ikke betalte regninger" ? mvh Henrik
Du kan altid se hvilke fakturaer som forfaldne under :
køb -> forfaldne
Derudover kan du se kommende betalinger på forsiden (bare klik på dit navn i toppen).
Men der mangler et fuldt billede som med debitorer. Det har jeg skrevet på ønskelisten.
Håber du vente lidt på det :)
Jeg savner også ret meget et samlet overblik over hvad kunderne skylder os og for igangværende arbejde. Det har jeg tidligere været vant til, og så er det ikke helt nemt ikke at have det ;-)
Det giver et rigtigt godt overblik over hvad vi har tilgode og hvad der kommer ind den løbende tid uden at man skal til at tælle sammen
mvh
Birthe
Birthe H: Jeg savner også ret meget et samlet overblik over hvad kunderne skylder os og for igangværende arbejde. Det har jeg tidligere været vant til, og så er det ikke helt nemt ikke at have det ;-) Det giver et rigtigt godt overblik over hvad vi har tilgode og hvad der kommer ind den løbende tid uden at man skal til at tælle sammen mvh Birthe
Hej Birthe.
1. Du kan altid nemt se hvad de kunder skylder - prøv at tjekke vores FAQ. Der har jeg skrevet her.
2. Igangværende arbejder vil jeg lægge på ønskelisten :)
Hej igen
Ja det er jeg med på :-) det jeg efterlyser er en samlet oversigt over hvad vi har af udestående hos alle vores kunder samlet og ikke kun de enkelte kunder og også med hensyn til igangværende arbejde :-)
håber det kan lade sig gøre.
Hej Birte,
under 'kontakter' kan du finde en debitorsaldoliste.
Ikke ligefrem en logisk placering.
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk