Jeg havde oprettet en konto under indtægter. Efterfølgende slettede jeg kontoen, da den var forkert og jeg havde ikke bogført noget på kontoen. Men den figurerer stadig når jeg printer/udskriver resultatopgørelse for året. Kontoen er væk fra kontoplan oversigten i systemet , men ikke når jeg udskriver. Det var en misvisende/fjollet tekst, så det generer mig at den stadig ses i resultatopgørelsen.
Hvad gør jeg?
hitmandk: Jeg havde oprettet en konto under indtægter. Efterfølgende slettede jeg kontoen, da den var forkert og jeg havde ikke bogført noget på kontoen. Men den figurerer stadig når jeg printer/udskriver resultatopgørelse for året. Kontoen er væk fra kontoplan oversigten i systemet , men ikke når jeg udskriver. Det var en misvisende/fjollet tekst, så det generer mig at den stadig ses i resultatopgørelsen. Hvad gør jeg?
Hej Hitmandk.
Du venter ganske enkelt lige 7 - 10 dages tid :)
Så skulle den gerne være væk - har hvert fald set det i testmiljøet i dag.
Håber du kan vente et par dage.
De bedste hilsner
Rasmus
Okay. tak. Der er måske også en anden systemfejl(? Jeg har hele tiden en ubetalt faktura på min resultatopgørelse under:
Tilgodehavender >> Debitorer, ubetalte fakturaer
Og jeg kan ikke se den andre steder. Er det også en fejl eller?
...under min balance. Ikke resultatopgørelse :-)
hitmandk: Okay. tak. Der er måske også en anden systemfejl(? Jeg har hele tiden en ubetalt faktura på min resultatopgørelse under: Tilgodehavender >> Debitorer, ubetalte fakturaer Og jeg kan ikke se den andre steder. Er det også en fejl eller?
Hitmandk der er ingen fejl ?
Det hele kører som det skal :)
Såfremt du bruger funktionen med registere betaling kører det hele som det skal.