hmmm hvad mon jeg har gjort galt, har bogført de første indtæger og udgifter, men mit resultat står som - beløb
www.maler-martin.dk - Vi findes også på facebook
Martin Christoffersen: hmmm hvad mon jeg har gjort galt, har bogført de første indtæger og udgifter, men mit resultat står som - beløb
Hej Martin.
Indtægter skal stå i "minus" og omkostninger i "plus" i kontoplanen/årsregnskabet.
Det er de normale regnskabsregler som kan virke absurte for ikke fagkyndige.
Derfor har vi i Dinero lavet forsiden hvor du kan se dine indtægter og omkostninger.
Hvis oventående ikke løser dine problemstillinger er du velkommen til at skrive igen.
De bedste hilsner
Rasmus
Hej Igen
Ja det kan jeg da godt se, kan jeg ændre det nu eller skal jeg starte forfra.
Hilsen Martin
(kan godt forstå hvis i er ved at få grå hår af alle de spørgsmål vi stiller )
Martin Christoffersen: Hej Igen Ja det kan jeg da godt se, kan jeg ændre det nu eller skal jeg starte forfra. Hilsen Martin (kan godt forstå hvis i er ved at få grå hår af alle de spørgsmål vi stiller )
Med mindre du har brugt funktionen "øvrige bilag" så er det hele bogført korrekt.
Står indtægterne ikke rigtigt på forsiden ?
Og tak for den fine kommentar - vi grinte lidt af den herinde ;)
Sådan ser min forside ud.
Martin Christoffersen: Sådan ser min forside ud.
Har du brugt salg og køb funktionerne eller øvrig bilag funktionen ?
nej brugte kasseklade det er jo så nok der det er gået galt, så jeg må bare starte forfra :-)
startede med at bruge kasseklade funktionen og derefter køb/salg funktion til mine regninger, men jeg sletter og starter forfra.
Martin Christoffersen: startede med at bruge kasseklade funktionen og derefter køb/salg funktion til mine regninger, men jeg sletter og starter forfra.
Så er det der "fejlen" er opstået.
Du har vendt fortegn forkert ved indtastning.
Det nemmeste er nok at starte forfra og bruge køb/salg funktionen.
Du kan slette et regnskabsår ved at :
Indstillinger (tandhjul i højre hjørne) -> regnskabsår -> mere -> slet
Herefter tryk på opret regnskabsår
hvad så med de faktura jeg allerede har skrevet og sendt ud hvad sker der med dem