på Amino

Fakturanummer springes over

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 46
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 13
Naturbasen
Fra Naturbasen ApS
Skrevet Skrev: 03-01-2014 kl. 11:10

Hej

Jeg oprettede en kreditnota ved en fejl og slettede den igen. Efterfølgende springer Dinero et fakturanummer over og jeg kan ikke få lov til at ændre nummeret, da "det findes i forvejen". Kan det ikke laves, så man selv kan administrere fakturanumrene? Alternativt, kan jeg få rettet i mit abonnement, så jeg ikke springer det pågældende fakturanummer over?

Mvh. Thomas

Naturbasen

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 03-01-2014 kl. 11:25

Naturbasen:

Hej

Jeg oprettede en kreditnota ved en fejl og slettede den igen. Efterfølgende springer Dinero et fakturanummer over og jeg kan ikke få lov til at ændre nummeret, da "det findes i forvejen". Kan det ikke laves, så man selv kan administrere fakturanumrene? Alternativt, kan jeg få rettet i mit abonnement, så jeg ikke springer det pågældende fakturanummer over?

Mvh. Thomas

Naturbasen

Hej Thomas.

En kladde som er godkendt er dermed også bogført. At du vælger at slette den, gør ikke at nummeret "forsvinder".

Regnskabsreglerne gør at du skal kunne følge alle numre, også selvom det var en fejl.

Så Dinero gør det rigtige - men du "føler" du mangler et bilagsnummer.

Husk derfor altid at være sikker på en faktura er rigtig inden den godkendes.

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 46
Tilmeldt 11. jul 12
Indlæg ialt: 13
Naturbasen
Fra Naturbasen ApS
Skrevet Skrev: 03-01-2014 kl. 12:06

Problemet er at den burde have taget fakturanummeret fra 2013-regnskabet og ikke fra 2014-regnskabet. Hvad der foregår i regnskabet for 2013 bør ikke have indflydelse på nummeringen af 2014-faktureringen, hvilket er det der er sket. Det burde kunne rettes.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 03-01-2014 kl. 17:33

Hej Naturbassen.

Måske læser jeg din post forkert - men kan ikke helt fange dig.

Har du mulighed for at sende en mail på support@dinero,dk med flere informationer. Gerne med screenshot.

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed