Jeg har netop købt en pro adgang, og ville scanne et bilag via. app'en.
Efter bilag er uploadet får man beskeden, at bilag skulle ligge som klade under "Køb" fanen.
Der ligger dog ikke nogen. Har prøvet at uplode flere gange, både som kontantkøb og faktura, og der kommer ingen klader frem...
What to do?
Det lyder lidt bekymrende. Jeg købte Pro adgang i går, men har slet ikke fået adgang til det, så noget tyder måske på, at det slet ikke er klar endnu.
Hvor langt tid gik der fra du købte adgangen - til der blev åbnet for det?
Bedste hilsner
John
chr-bo: Jeg har netop købt en pro adgang, og ville scanne et bilag via. app'en. Efter bilag er uploadet får man beskeden, at bilag skulle ligge som klade under "Køb" fanen. Der ligger dog ikke nogen. Har prøvet at uplode flere gange, både som kontantkøb og faktura, og der kommer ingen klader frem... What to do?
Hej Chr-bo.
Jeg har lige testet uden at få en fejl.
Har du husket at oprette et regnskabsår ?
Hvis ikke -> så læs nedenstående guide, som er lavet i en anden sammenhæng.
http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt.aspx
De bedste hilsner
Rasmus
Hej John.
Tak for din besked.
Fejlen blev rettet tidligere i dag.
Jeg har testet på dit regnskab - og Pro er aktiveret nu.
Rasmus Theilsø Madsen: Hej John. Tak for din besked. Fejlen blev rettet tidligere i dag. Jeg har testet på dit regnskab - og Pro er aktiveret nu. De bedste hilsner Rasmus
Hej Rasmus
Tusind tak - det fungerer perfekt.
bedste hilsner
Jeps. Har oprettet regnskabsår for 2014.
Hej Rasmus,
Jeg har samme problem. Pro-adgang, men bilag fra iphone-app dukker ikke op i Dinero!
mvh Henrik
Hej Henrik
Er det bilag du har lagt ind før vi fik rettet fejlen, eller oplever du det stadig?
De bedste hilsnerMorten
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her
Jeg kan stadig ikke uploade bilag med jeres app? Jeg har som sagt oprettet et regnskabsår...
Jeg skal blot lige være helt sikker på at du også har valgt det rigtige regnskabs år, det gør du sådan: