Jeg syntes Dinero er et godt trin på vejen, MEN hvorfor skal vi have Pro presset ned over hovedet for et program der HELT klart IKKE er færdigt, jeg finder dagligt ting som jeg mener er fejl (og som supporten også bekræfter) hvorfor fokusere så meget på "Dinero Pro til kun kr. 97 pr. måned - når programmet ikke er stabilt.
Fokuser på at gøre det stabilt
Lave en liste med ændringer ved opdatering så brugerne får en mulighed for at checke dem.
Datosæt nye ting på Roadmap.
I øjeblikket kører jeg med 2 programmer, men kommer der ikke snart stabilitet i Dinero dropper jeg det.
Der er faktisk meget få fejl, men der det er rigtigt at der mangler en hel del ting og dem arbejder vi på at lave.
Hvad angår Pro, så er der intet pres fra fra nogen, men selvfølgelig vil vi gerne sælge nogle abb. for vi skal betale løn til 6 mand og det betaler ikke sig selv.Og det du betaler for, er pt. bilag i skyen som virker som det skal og tilhørende iPhone App som også er fuldt fungerende.
Jeg arbejder ikke for Dinero.
lto004:MEN hvorfor skal vi have Pro presset ned over hovedet for et program der HELT klart IKKE er færdigt
Det må helt klart være nogen af dine egne folk der presser Pro ned på dig.
Jeg har ikke Pro og udover den lille reklame som er der nu for noget gratis er vel meget rimelig.
lto004:Fokuser på at gøre det stabilt
Det har altid være tilgængelig for mig.
lto004:Lave en liste med ændringer ved opdatering så brugerne får en mulighed for at checke dem.
Her er jeg enig, det kunne være dejligt.
lto004:I øjeblikket kører jeg med 2 programmer, men kommer der ikke snart stabilitet i Dinero dropper jeg det.
Der er vel ingen grund til at bruge to programmer. Hvis du allerede har et andet kan du jo bare vente med at skifte og lege lidt rundt derinde.
Jeg kan ikke helt se problemet.
Da jeg selv lige er startet og har kigget på andre, gør Dinero i hvert fald livet nemmere for mig. At der mangler nogen ting som udbetaling af løn hvis man er Enkeltmandsvirksomhed er den eneste ting jeg mangler.
Hej Mikael
Mikael Syska:At der mangler nogen ting som udbetaling af løn hvis man er Enkeltmandsvirksomhed er den eneste ting jeg mangler.
Mit gæt er at det aldrig kommer, eftersom du ikke udbetaler løn i en enkeltmandsvirksomhed ;-)
/Brian
GDPR - Praktisk, pragmatisk og værdiskabende
Dafis - hvis din tid som freelancer ikke er gratis
WalkAway - Virksomhedsudvikling på gåben
Brian Reinhold Jensen: Mit gæt er at det aldrig kommer, eftersom du ikke udbetaler løn i en enkeltmandsvirksomhed ;-) /Brian
Hvorfor kan man ikke udbetale løn i et personligt ejet firma (Også kaldet enkeltmandsfirma).???
Det er hæftelses formen enkelt mandsfirma, og ikke antallet af ansatte m.m.
Der er vist en moderator der skal have en efteruddannelse i virksomhedsformer.
Hej Ib
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Hvorfor kan man ikke udbetale løn i et personligt ejet firma (Også kaldet enkeltmandsfirma).???
Du har helt ret, jeg antog (fejlagtigt) at det var løn til indehaveren (som eneste medarbejder) der var tale om :-)
Jeg behøver ikke efterudddannelse, bare mere kaffe inden jeg udtaler mig - jeg kørte selv min virksomhed som enkeltmandsvirksomhed med ansatte og omlagde først efter medarbejder nr. to blev ansat :-)
Brian Reinhold Jensen:Jeg behøver ikke efterudddannelse, bare mere kaffe inden jeg udtaler mig
Hej Brian !
Kaffe er aldrig at foragte, så jeg antog også at du så problemstillingen lidt anderledes. Nemlig løn til indehaver eller hævet privat.
Godt nytår.
Alt det med løn skulle komme til næste år ... også for enkeltmandsvirksomhed.
Men det var faktisk begge ting jeg tænkte på. Sådan man at man se hvad der går til løn og hvad der måske er modregning af indbetaling/udlæg og andre ting.
Ja, man kan lave det selv på en konto, men det er noget af det jeg synes burde være indbygget. For som der står på siden, hvis du ikke ved hvad du laver(Nok sådan jeg har det), så kan man rode rimelig meget rundt derinde, før man får en ide om hvad man reelt skal gøre.
Men stadig fedt fedt fedt ... da dette kun er ved siden af mit normale arbejde.