Jeg har igennem nogle år brugt e-conomic.dk og er som udgangspunkt ganske tilfreds. Det kan hvad det skal kunne og fungerer oftest uden problemer. Men jeg er fristet til at skifte til Dinero, når jeg ser hvor brugervenligt og innovativt det er opbygget. Jeg synes blot det er rigtig svært at gennemskue hvor langt Dinero egentlig er i sin udvikling i forhold til at blive et fuldblods regnskabsprogram...?
Jeg repræsenterer en lille virksomhed (2-3 ansatte) med forholdsvis ukomplicerede og ordinære behov i forhold til et regnskabsprogram. Vil jeg uden problemer kunne give mig i kast med Dinero, eller kommer jeg potentielt til at savne nogle væsentlige funktioner, som ganske enkelt bare ikke er blevet udviklet endnu pga. Dinero "alder" ?
Hilsen David
De fleste basis funktioner er på plads, såsom fatura og kredit nota, samt indkøbs bilag og debitor kreditor. Men sådan noget som tilbud er ikke på plads endnu. Men vil da opfordre dig til at oprette dig som gratis bruger. Hvis du så beslutter dig for at bruge det kan du altid slette dine test data, og starte forfra.
Mvh Martin
Martin Albrechtsen - Online24 IT ApS
www.online24.dk
Online24.dk:De fleste basis funktioner er på plads, såsom fatura og kredit nota, samt indkøbs bilag og debitor kreditor
Debitor og kreditor er vel ikke helt på plads.
Der mangler vel stadigvæk diverse specifikationer, så som forfaldslister.
Mvh
Stig
Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk
Det var også meget bogstaveligt da jeg skrev basis funktioner.
:-)Mvh Martin
SWcotspain:Der mangler vel stadigvæk diverse specifikationer, så som forfaldslister.
For sådan en er der i Dinero :-)Jeg tror faktisk vi er tæt på at have alle de helt basale ting på plads og de sidste småting kommer på plads over de næste par måneder.
Hej Martin,
jo det var netop den jeg savnede.
Findes en lignende for kreditorer?
Med venlig hilsen
SWcotspain:Findes en lignende for kreditorer?