på Amino

Hvorfor er overblikket kun 3 måneder???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 296
Fra København
Tilmeldt 10. nov 10
Indlæg ialt: 80
Ole Thiemer
Fra OLESKLOAK
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 21:26

Jeg kan kun se 3 måneders omsætning på graferne, men der skrives at man kan se det 6 måneder, og det vises også på en skærm i reklamen om dinero? 

Kan en eller anden hjælpe, jeg har prøvet alt, men åbenbart ikke det rigtige:=))

Mvh

Ole Thiemer

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 22:50

Du skal måske kigge under:

Regnskab -> Rapporter -> Balance ... Øverst til højre kan du så vælge periode eller et custom interval efter hvad du vil se information fra.

Men de fleste af de ting er vist et sted på den side.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 296
Fra København
Tilmeldt 10. nov 10
Indlæg ialt: 80
Ole Thiemer
Fra OLESKLOAK
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 23:21

Det virker desværreikke, det er når jeg klikker på firmanavnet og papir klipsen i øverste venstre hjørne, så kommer der en graf der viser indtægt/udgift, men der burde kunne være 6 måneder og jeg har kun 3?

Men tak for dit svar:=)))

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 30-11-2013 kl. 23:44

Kan det være fordi du ikke har udgifter i mere i 3 måneder?

Jeg ser månederne fra August til Januar ... 

Jeg tror desværre det er en feature de har fjernet. Hvis man kigger på det billede: https://dinero.dk/img/devices.png

Så kan man se den "Dato vælger" ikke længere findes på siden man har adgang til.

Beskrivelsen af siden hvis man klikker på sprøgsmålstegnet øverst til højre skriver de:

"Det gyldne overblik!

Synes du, det er svært at bevare overblikket i din virksomhed? No worries – herunder kan du til enhver tid få et lynhurtigt overblik over dine indtægter for de seneste 6 måneder. De grønne grafer viser hvor mange penge, du har fået ind i kassen i løbet af de sidste 6 måneder."

Men i hvert fald et par ting du kan undersøge.

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 296
Fra København
Tilmeldt 10. nov 10
Indlæg ialt: 80
Ole Thiemer
Fra OLESKLOAK
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 11:34

Hej Mikael

Jeg har haft udgifter og indtægter siden Dineros start, jeg var med på bølgen fra starten af:=))) 

Ja jeg kan godt se det "bjælke" mangler…… jeg havde håbet at nogen fra supporten ville svare:=((((( Nu er den så gået fra Aug-Jan til Sept-febr. Ville være fedt hvis man kunne se det for hele året:=)))

Mvh

Ole 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 20:40

Har jeg "næsten" også ... men små penge.

Mon ikke supporten svarer på mandag når de møder på arbejde igen.

Ole Thiemer:
Nu er den så gået fra Aug-Jan til Sept-febr. Ville være fedt hvis man kunne se det for hele året:=)))

Ja, det kunne være godt.

Men mon ikke det kommer ... og måske en forklaring på hvorfor den ser frem i tiden ... der kan indtægter i jo gode grunde ikke være kommet endnu :-)

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 296
Fra København
Tilmeldt 10. nov 10
Indlæg ialt: 80
Ole Thiemer
Fra OLESKLOAK
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 21:22
Supporten har svaret i dag, det er noget de arbejder på, så der er ikke noget at gøre:((((
  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 157.981
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 12.289
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Hotel Klippen
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 21:34

Vi arbejder på mange små forbedringer og over de næste 6 måneder vil der ske rigtig meget.
Hav tålmodighed og vi vil være med på en rejse, der vil ændre hele den måde man til dato har bogført på.

De bedste hilsner

Martin

 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 859
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. jul 11
Indlæg ialt: 195
Mikael Syska
Skrevet Skrev: 01-12-2013 kl. 22:04

Martin Thorborg:
Vi arbejder på mange små forbedringer og over de næste 6 måneder vil der ske rigtig meget.

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Indtil videre er det i hvert fald relativt nemt for mig at sende regninger ud.

Havde næsten overvejet at søge jeres da i søgte ny udvikler, men da det nok er i Kbh og jeg allerede er super overud tilfreds med jobbet i Aarhus, så er det nok ikke en god ide.

Selvfølgelig også det faktum at jeg gerne selv vil være 100% selvstændig :-)

Martin Thorborg:
Hav tålmodighed og vi vil være med på en rejse, der vil ændre hele den måde man til dato har bogført på.

Er født med tålmodighed.

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed