Jeg har ikke lige en dato, men der bliver arbejdet på den :-)
Martin Thorborg: Simon Mark Nielsen:Jeg skal ikke kunne sige, om der er planer om en app, men Martin Thorborg har tidligere udtalt, at man med fordel kan bruge HTML versionen af Dinero på sin iPad.Det har vi ingen planer om.Dinero er 100% optimeret til iPad og andre tablets og du kan lige så let som med en App, uploade bilag i skyen og alt andet.Prøv det, det er ret blæret. De bedste hilsnerMartin
Simon Mark Nielsen:Jeg skal ikke kunne sige, om der er planer om en app, men Martin Thorborg har tidligere udtalt, at man med fordel kan bruge HTML versionen af Dinero på sin iPad.
De bedste hilsnerMartin
Jeg har leget lidt med Dinero på en IPad, og det virker faktisk meget godt, dog tog det mig lidt tid at få adgang til opret et regnskabs år. den menuen automatisk hopper ind på noget andet, den del er ikke helt optimeret til ipad brug, eller for den sags skyld andre finger input devices.
Hej MichaelDer er sikkert småting du vil finde, som ikke virker optimalt til iPad.Men alle dagligdagsting burde virke 100%.
Martin Thorborg: Hej MichaelDer er sikkert småting du vil finde, som ikke virker optimalt til iPad.Men alle dagligdagsting burde virke 100%. De bedste hilsnerMartin
Godt nytår.
Den er noteret :-)Og et rigtig godt nytår til dig.